فتاحی: امیدواریم رای کمیته استیناف به نفع سپاهان صادر شود

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: امیدواریم رای کمیته استیناف درباره دیدار برگزار نشده سپاهان - پرسپولیس به سود ما باشد.

فتاحی: امیدواریم رای کمیته استیناف به نفع سپاهان صادر شود/  برای برگزاری بازی با پرسپولیس ترسی نداشتیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره جلسه کمیته استیناف و اینکه مدارک جدید خود را ارائه دادند، اظهار کرد: جلسه کمیته استیناف امروز تشکیل شد. تشکر ویژه‌ای از صالحی رئیس کمیته استیناف می‌کنم که این وقت به ما داد تا دفاعیات خود را مطرح کنیم. ما دلایل خود را درباره دیر رسیدن به استادیوم و مسائل دیگر  را  در این جلسه بیان کردیم و منتظریم تا رای کمیته استیناف اعلام شود.  

او درباره اظهارات خواجه وند مبنی بر اینکه سپاهانی‌ها مدرک جدیدی در جلسه امروز ارائه نکردند، بیان کرد: خواجه وند نظر شخصی اش را بیان کرد. ما فیلم‌های جدیدی ارائه کردیم که اعضای کمیته استیناف این فیلم‌ها هم مشاهده کردند. ما منتظر هستیم تا رای کمیته استیناف صادر شود. انشاالله رای به نفع تیم سپاهان برگردد و بازی با پرسپولیس برگزار شود.

رای کمیته استیناف هفته آینده اعلام می شود  

فتاحی درباره اینکه زمان صدور رای کمیته استیناف اعلام نشد، گفت: کمیته استیناف بیان کرد که تا هفته آینده رای اعلام می‌شود. ما دفاعیات خود را انجام دادیم. من روز گذشته گفتم که ما قصد انجام بازی را داشتیم و خدا شاهد است که می‌خواستیم بازی را برگزار کنیم. ساعت ۵ بعد از ظهر اعلام آمادگی کردیم، اما اراده‌ای از سوی مسئولان برگزاری مسابقه و باشگاه پرسپولیس برای انجام بازی نبود.

فتاحی درباره اینکه اگر رای به نفع پرسپولیس صادر شود در آن صورت باشگاه سپاهان چه اقدامی می‌کند، گفت: بگذارید رای کمیته استیناف  اعلام شود و بعد در خصوص این مورد صحبت می‌کنیم.  

ما ترسی برای برگزاری بازی با پرسپولیس نداریم

او درباره اینکه کری خوانی بین مسئولان پرسپولیس و سپاهان باعث متشنج شدن جو شده است، بیان کرد: به هر حال فوتبال با کری قشنگ است و ما قصد برگزاری بازی را داشتیم و چه دلیلی وجود دارد که ما نخواهیم بازی کنیم  و در دور رفت مقابل هواداران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نتیجه گرفتیم. این حرف درست نیست که می‌گویند سپاهانی‌ها به خاطر بازیکنان مصدوم خود نمی‌خواست بازی کنند. به هر حال یک تیم ۲۵ - ۲۶ بازیکن دارد و نمی‌تواند روی ۱۱ بازیکن برنامه ریزی کند و اصلا این موضوع  مطرح نبوده است. ما می‌خواستیم بازی کنیم و مسئله ترس در میان نبوده است، چون سپاهان تیم بزرگی است و ۱۲ سال سابقه حضور در آسیا را دارد و ۵ دوره قهرمان لیگ برتر و ۴ دوره قهرمان جام حذفی شده است. تنها باشگاهی هستیم که در جام باشگاه‌های جهان شرکت کردیم.

سرپرست سپاهان درباره شروع تمرینات این تیم اصفهانی گفت: ما منتظر نظر ستاد مبارزه با کرونا هستیم. هر موقع مجوز بدهند تمرینات را شروع می‌کنیم.  


بیشتر بخوانید: جلسه کمیته استیناف دیدار سپاهان - پرسپولیس برگزار شد


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید.ر
۱۴:۲۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خیلی پر رو هستی از مردم اصفهان مایه نزار
آخرین اخبار