روحانی در آیین افتتاح طرح های ملی جنوب فارس:

پرتاب ماهواره نور ارزشمند و مبارک است

رئیس‌جمهور پرتاب ماهواره نور توسط سپاه پاسداران را ارزشمند و مبارک توصیف کرد.

پرتاب ماهواره نور ارزشمند و مبارک استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز در جریان افتتاح پروژه‌های عمرانی در استان فارس از طریق ویدئو کنفرانس با اشاره به پرتاب ماهواره نور توسط سپاه پاسداران به فضا گفت: این امر برای مردم ما مبارک و نشان ارزشمند بودن همه تلاش‌ها در این شرایط سخت است.

او افزود: داریم به دنیا نشان می‎ دهیم که علی‎رغم سختی‌ها، فعالیت‌های ما ادامه دارد.

ماهواره نور ۱ به‌عنوان نخستین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران از ماهواره‌بر ۳ مرحله‌ای قاصد روز چهارشنبه از کویر مرکزی ایران از سوی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با موفقیت پرتاب و در مدار ۴۲۵ کیلومتری زمین قرار گرفت.

جایگاه چهاردهم ایران در تولید آلومینیوم 

  رئیس جمهور در آئین بهره برداری از مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، گزارش تحولات عظیم کشور در حوزه صنایع معدنی را بسیار امیدوار کننده خواند و تصریح کرد: رساندن ایران از جایگاه هیجدهم به جایگاه چهاردهم جهان در تولید آلومینیوم وجایگاه های دهم در تولید فولاد و پانزدهم در تولید مس، بسیار حائز اهمیت است.

 امسال سالی سختی برای اشتغال  است  

روحانی گفت: همه ما در دولت تلاش می کنیم که کلام مقام معظم رهبری که سال جهش تولید است، این کلام را در عمل اجرایی و عملیاتی کنیم  و یقین دارم که بقیه ارگان‌ها، نیروهای مسلح، بخش خصوصی و همه برای اجرای این کلام رهبری تلاش می‌کنند.

او بیان کرد:مردم مطمئن باشند در کنار مقابله و مبارزه با کرونا ما دست از تولید و تلاش و زمینه سازی برای اشتغال برنمی‌داریم.

روحانی تاکید کرد: امسال سالی سختی برای اشتغال در بسیاری از رسته‌های فعالیت‌های اقتصادی است که امیدواریم بتوانیم این مشکلات را کاهش دهیم و با یاری یکدیگر سالی خوبی را برای کشور بسازیم.

نوید افتتاح ۲۰ طرح مهم فرودگاهی دیگر در سال ۹۹

رییس‌جمهور  در ادامه ضمن افتتاح ترمینال جدید فرودگاه لامرد از وزیر راه و شهرسازی خواست آزادراه لامرد به پارسیان در دستور کار قرار گیرد چرا که این آزادراه هم برای این پروژه(کارخانه آلومینیوم جنوب) و هم برای مردم منطقه مهم است، البته شاید در آینده به راه آهن نیز نیاز داشته باشد.

روحانی پس از ارائه گزارش وزیر راه و شهرسازی گفت:‌ اینکه اعلام شد تا پایان سال ۲۰ پروژه مهم دیگر در زمینه فرودگاه ها افتتاح خواهد شد خبر خوبی بود.

او بیان کرد: وزیر راه و شهرسازی قول داد که عملیات اجرایی آزادراه لامرد به پارسیان در ماه های آینده آغاز شود تشکر می کنم که این پروژه تحولات خوبی برای استان فارس، منطقه پارسیان و لامرد به دنبال خواهد داشت.

روحانی افزود: با توجه به اینکه لامرد در سه راهی اتصال بین استان های فارس، هرمزگان و بوشهر قرار دارد پروژه هایی که امروز در این شهرستان افتتاح می شود متعلق به این سه استان است.

 انتهای پیام/س 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
از افزایش یارانه ها خبری نیست؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
ایولا
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۸:۰۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
امید ما فقط رهبر و سپاه کشورمونه
Iran (Islamic Republic of)
ehsan
۱۸:۰۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدایی فردا نگو که تحریم بخاطر پرتاب ماهواره بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
علی برکه الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
کاشکی ماهواره ظفر رو هم داده بودید به سپاه تا مثل همیشه ظفرمندانه عمل می کرد... وزیر جوان برای چنین پروژه بزرگی فعلا خیلی راه دارند..... هر چی تو برنامه های فضایی دولت حرص خوردیم تو پرتاب ماهواره نور کاملا جبران شد.
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۱۸:۴۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
وزیر جوان مغرور شد،
خدا غرورش را شکست،
کار با اخلاص، پاداش داره،
زنده باد سپاه مخلص خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
البته ماهواره‌بر ظفر توسط وزارت دفاع ساخته شده و ربطی به وزیر جوان نداره.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۳ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
روحانی هم واقعا بد شانس بوده . یعنی در هیچ دوره ای به این اندازه بلایای آسمونی سرمون نیومده بود . یه گوسفندی چیزی قربونی بکنید حتما