ثبت‌نام چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن از ۶ اردیبهشت

ثبت‌نام در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن از ۶ اردیبهشت در خراسان جنوبی آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام عباسی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در سال جاری گفت: ثبت‌نام فقط از طریق مراجعه به سایت رسمی مسابقات قرآن کریم به نشانی www.my.oghaf.ir انجام می‌شود.

او  افزود: ثبت نام در چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن تا ۱۶ خرداد ادامه دارد.

حجت الاسلام عباسی با اشاره به شیوه‌نامه برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: برگزاری مسابقات قرآن کریم در کشور از مرحله شهرستانی و استانی تا ملی و بین المللی، یکی از راه‌های ایجاد انس اقشار مختلف جامعه با قرآن کریم است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی داشتن تابعیت ایرانی، اشتغال نداشتن به تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی آموزش و پرورش به‌صورت روزانه و داشتن حداقل ۱۸ سال سن را از جمله ضوابط شرکت در این مسابقات عنوان کرد.

او با بیان اینکه افرادی که سن ایشان زیر ۱۸ سال بوده، اما دانش‌آموز نیستند، باید در مسابقات بزرگسالان شرکت کنند، افزود: دانش‌آموزان بالای ۱۸ سال که به‌صورت شبانه مشغول به تحصیل در آموزش و پرورش هستند، باید در مسابقات بزرگسالان شرکت کنند.

حجت الاسلام عباسی با بیان اینکه سکونت در شهرستان محل برگزاری مسابقه که توسط ستاد برگزاری مسابقات شهرستان احراز می‌شود، از دیگر شروط است، گفت: طلاب حوزه‌های علمیه و دانشجویان صرفاً در طول مدت تحصیل و سربازان صرفاً در طول مدت خدمت نظام وظیفه با ارائه گواهی معتبر، می‌توانند در شهرستان محل تحصیل یا خدمت خود ثبت‌نام کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: کارکنان تمام وقت دستگاه‌های دولتی و غیردولتی با ارائه گواهی معتبر از محل اشتغال می‌توانند در مسابقات آن شهرستان شرکت کنند.

حجت الاسلام عباسی افزود: متقاضیان فقط می‌توانند در مسابقات یک شهرستان شرکت کنند و چنانچه در هر مرحله از مسابقات خلاف موضوع اثبات شود، شرکت‌کننده از ادامه مراحل مسابقات حذف خواهد شد.

او گفت: زمان برگزاری مسابقات شهرستانی برای اطلاع‌رسانی به شرکت‌کنندگان از طریق سایت مسابقات قرآن کریم تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت جاری به مرکز امور قرآنی اقدام کنند.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.