شمس: تیم ملی فوتسال «ب» مستقل خواهد بود/ شمسایی یک ورزشکار شایسته ایرانی است

عضو کمیته فنی فوتسال گفت: تیم ملی فوتسال «ب» مستقل از تیم ملی اصلی خواهد بود و این استقلال با هماهنگی سرمربی تیم ملی اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین شمس عضو کمیته فنی فوتسال بیان کرد:  طبق تصمیم گرفته شده در جلسه کمیته فنی مقرر شد پس از اتمام کار تیم ملی، تیم ملی «ب» فوتسال تشکیل شود. محمد کاظم ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی توقع  داشت که تیم ملی فوتسال «ب» زیر نظر خودش اداره شود، اما کمیته فنی تصمیم گرفت این تیم، مستقل باشد. اما این استقلال با هماهنگی سرمربی تیم ملی فوتسال اتفاق خواهد افتاد.

او گفت: خوشحال می‌شویم که رکورد آقای گل دست وحید شمسایی باشد، اما ما تصمیم گیرنده نیستیم. شمسایی از  آمادگی خوبی برخوردار است و قرار بود که بازی ملی برگزار کنیم که این اتفاق رخ نداد. شمسایی یک ورزشکار شایسته ایرانی است.

شمس در پایان اظهار کرد: با توجه به تعطیلی ورزش در ایران مسابقات فوتسال هم تعطیل شده است. به دنبال این هستیم که فینال سال گذشته را برگزار کنیم تا قهرمان لیگ مشخص شود. فیفا در تاریخ ۱۱ اردیبهشت درباره برگزاری جام جهانی فوتسال تصمیم می‌گیرد. اگر قرار باشد جام جهانی در شهریور ماه برگزار شود، جام ملت‌های آسیا  هم در مرداد ماه برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: اختلاف نبی با بهاروند تکذیب شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار