افزایش تعداد کاربران تماس صوتی و تصویری واتس‌اپ

برنامه واتس‌اپ با انتشار بروزرسانی جدید خود، تعداد کاربران تماس‌های خود را از چهار به هشت نفر افزایش داد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، طی یک اقدام تازه و در زمانی مناسب، مسئولان نرم افزار واتس‌اپ تصمیم گرفتند تا با انتشار بروزرسانی جدید محدودیت استفاده کاربران برای استفاده از قابلیت تماس تصویری را از چهار نفر به ۸ برساند.

جزئیات بروزرسانی به موقع نرم افزار واتس‌اپ برای تماس‌های تصویری

اخبار مرتبط با انتشار بروزرسانی برای تغییر عدد محدودیت تماس‌های صوتی و تصویری واتس‌اپ چند روز پیش منتشر شد، اما جزئیات دقیقی از آن چه مسئولان این برنامه در نظر داشتند مشخص نبود. حالا با انتشار این ارتقای نرم افزاری، کاربران دارای آخرین نسخه سیستم عامل‌های اندروید و iOS می‌توانند از ویژگی جدید این برنامه بخوردار شوند.

کاربران با نسخه‌های قدیمی‌تر سیستم عامل‌ها تنها می‌توانند به این تماس‌ها دعوت شوند و در آن‌ها شرکت کنند. این افراد فعلا قادر به برقراری و شروع تماس‌های مورد نظر نیستند. همان طور که مشخص است دلیل اصلی انتشار بروزرسانی از سوی واتس‌اپ، رشد بی‌سابقه استفاده از این قابلیت توسط کاربران در زمان شیوع ویروس کرونا بود و شرایط پیش آمده بهترین زمان برای این مجموعه بود تا برنامه خود را ارتقا دهند.

افزایش تعداد کاربران تماس صوتی و تصویری واتس‌اپ


بیشتر بخوانید: دانلود WhatsApp Messenger Beta 2.20.135 – جدیدترین و آخرین نسخه واتس‌اپ


گفتنی است این قابلیت همواره بر روی تمامی گوشی‌های هوشمند قابل استفاده نیست و واتس‌اپ در نظر دارد تا قابلیت جدید خود را به آرامی انتشار دهد. علت این عمل آن است که شرکت سازنده در نظر دارد تا زمان عرضه نهایی این ویژگی ایرادات آن را به کلی رفع کرده و در نهایت نسخه‌ای کامل را در اختیار تمام کاربران خود قرار دهد.

واتس‌اپ در حالی محدودیت استفاده از تماس صوتی را به ۸ نفر افزایش می‌دهد که رقبای او مانند FaceTime شرکت اپل می‌توانند بیش از ۳۰ نفر را در یک تماس تلفنی پذیرا باشند. همچنین لازم به ذکر است شرکت فیسبوک که سهام واتس‌اپ را در اختیار دارد برای پیامرسان خود محدودیت حضور ۵۰ نفر را قرار داده است. مشخص نیست که شرکت فیسبوک تا چه میزان تعداد مراجعین یک تماس تصویری در واتس‌اپ را افزایش خواهد داد، با این حال انتشار بروزرسانی جدید به تنهایی رضایت بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Austria
sarvar
۱۷:۱۱ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
درباره ویروس کورنا همیشه احتیات کنین درخانه بمانین اگرم برون کاری زروریی ندارین اما خاهران برادران عزیز سعی کونین ازماسک اسفاده کنین بسیار مفید هست باتشکر ازکارکنان گوگیله همیشه درختمت مردم بوده باتشکر اگرم برون برامدین سعی کنین فقت از ماسک اسفاده کنین
آخرین اخبار