لحظه شلیک ناگهانی جنگنده نظامی در پایگاه هوایی

شلیک غیرعمدی و ناگهانی موشک توسط جنگنده نظامی در یک پایگاه هوایی در چاد موجب کشته شدن پنج تن شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شلیک غیرعمدی و ناگهانی موشک توسط یک جنگنده نظامی در پایگاه هوایی در کشور چاد فاجعه آفرید. اصابت این موشک به منزل مسکونی یک نظامی ارشد موجب کشته شدن دست کم پنج تن شد. خانه‌ای که توسط موشک شلیک شده، مورد اصابت قرار گرفت متعلق به ژنرالی با نام " محمد صلاح براهیم" بود. در لحظه وقوع حادثه این ژنرال در خانه حضور نداشت.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی سه تن از کشته شدگان کودک بودند. دو کودک و دو بزرگسال در دم جان خود را از دست دادند و یک دختر خردسال نیز در بیمارستان جان باخت. این حادثه روز جمعه در پایگاه هوایی" آدجی کوسی" چاد رخ داد. موشک از یک جنگنده سوخو ۲۵ که آماده پرواز از پایگاه بود شلیک شد.


بیشتر بخوانید: رویت شی پرنده ناشناس عجیب در آسمان مکزیک و آمریکا


ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته پایگاه نظامی تهیه شده است لحظه وقوع شلیک موشک را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که ناگهان این موشک از یکی از جنگند‌های نظامی که در انتهای پایگاه بر زمین نشسته‌اند شلیک می‌شود. ژنرال "آباکر عبدالکریم"، رئیس ستاد ارتش چاد در این باره گفت: " روز جمعه حدود ساعت ۱۲ ظهر به وقت محلی بود که یک موشک بطور تصادفی از جنگنده نظامی در پایگاه آدجی کوسی شلیک شد. این موشک به سمت شهرک مسکونی نظامیان شلیک شد و متاسفانه به منزل مسکونی یکی از نظامیان ارشد برخورد کرد. چهار تن از اعضای خانواده محمد صلاح ابراهیم که یکی از ژنرال‌های گارد ریاست جمهوری بود کشته شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
از هر طرف بلا میباره. خدایا رحم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
هر کاری هم ما انسانها انجام بدهیم ، باز هم یک جای کار می لنگد .
شما در کل کشورهای جهان بلا و آسیب را می بینید .
این هم یک نمونه نادر است ، عجل هر انسانی به صورت حتمی است . حتی اگر در بهترین پایگاه هوایی هم باشد و حتی در قله ها و کاخها .
فقط اینکه حضرت عزرائیل از این موارد نادر تعجب می کند .
از حضرت عزرائیل فقط درخواست داریم که جان ما را در حین حالی که از خدا دور هستیم نگیرد .
United Arab Emirates
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
حالا اگه این اتفاق تو کشور ما رخ میداد ....