در جلسه مسئولان عالی قضایی مطرح شد؛

ورود سازمان بازرسی به موضوع قتل عام جوجه‌ها/ رئیسی: جوجه‌کشی غیرقانونی و غیرشرعی است

رئیس قوه قضاییه از ورود سازمان بازرسی کل کشور به موضوع قتل عام جوجه‌های یک روزه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان حضرت امام (ره) اظهار داشت: امروز نام سپاه با خدمتگزاری به مردم قرین است و اقدامات عزت‎ مندانه و افتخارآفرین سبزپوشان سپاه در همه عرصه‎‌های جهاد و خدمت، آمریکا را ناامید کرده است.

رئیس قوه قضاییه دلیل دشمنی آمریکا و غرب با سپاه را اثرگذار بودن این نهاد مقدس و در مقابل، رضایت مقام معظم رهبری و مردم را سرمایه‎ای عظیم برای آن توصیف کرد و از پاسداران انقلاب اسلامی خواست قدردان این نعمت بوده و با همت مضاعف در جهت تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و خدمت به مردم گام بردارند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران و حمایت تسلیحاتی انگلیس از سعودی ‎‌ها برای حمله به مردم بی دفاع یمن را مصداق بارز جنایت علیه بشریت دانست و گفت: خنده ‎دار است کسانی که غذا و دارو را تحریم و کالا‌های پزشکی مردم کشور‌های دیگر را سرقت می ‎کنند، می ‎گویند آماده کمک به مردم ایران هستیم.

رئیس قوه قضاییه با بیان این‎که مردم ایران کالای مسروقه مصرف نمی ‎کنند، افزود: مردم ما در یک رزمایش ملّی با همدلی و همبستگی کالای پزشکی مورد نیاز خود را در اوج روز‌های مواجهه با پدیده کرونا تولید کردند و امروز نه تنها به مرز خودکفایی در این زمینه رسیده‎ ایم که به زودی شرایط صادرات این کالا‌ها نیز فراهم می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در ادامه به مسائل پساکرونا اشاره کرد و اظهار داشت: مردم در روز‌های مواجهه با کرونا با گذشت و ایثار و بخشش اجاره ‎ها و تعویق اخذ وجوه چک ‎هایشان به کمک همدیگر آمدند، اما در پساکرونا نیز مسائلی وجود خواهد داشت که از ائمه جمعه و جماعات، معتمدین و حقوقدانان و وکلا می‌ خواهیم کمک کنند این مسائل با ریش سفیدی حل و فصل شود و تا حد ممکن دعاوی به تشکیل پرونده در دستگاه قضایی منتهی نشود؛ گرچه در صورت تشکیل پرونده، همکاران ما حتماً به آن‌ها رسیدگی خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بر همین اساس متذکر شد که شورای پیشگیری قوه قضاییه را مأمور کرده است با برگزاری جلسات فشرده، مسائل پساکرونا در همه حوزه ‎های اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و به ویژه موضوعات حقوقی و قضایی را بررسی کند تا دستگاه قضایی در مواجهه با آن‌ها منفعلانه عمل نکند.

رئیس قوه قضاییه درباره گزارش دیوان محاسبات از تفریغ بودجه سال ۹۷ و گزارش دادستانی در این زمینه نیز توضیح داد: برخی از پرونده‌‎های تشکیل شده برای کسانی که ارز دولتی ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی گرفتند و کالا وارد نکردند، منجر به صدور رأی شده‎ و در مرحله اجرای حکم هستند، برخی پرونده‎ها در دادسرا همچنان مفتوح است، ولی اگر موارد جدیدی هم باشد، دادگستری آماده رسیدگی به آنهاست.

وی با اشاره به اینکه وضعیت همه دلار‌های پرداختی باید شفاف شود، تصریح کرد: اعلام فساد برای مردم اطمینان بخش نیست بلکه باید به مردم گزارش مبارزه با فساد و بازگشت بیت المال را داد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بر همین اساس بر لزوم نظارت و شفافیت در همه حوزه‎ها به ویژه حوزه‎‌های اقتصاد، سلامت و غذا و دارو تأکید کرد و گفت: نظارت‎گریزی امر پسندیده‎ای نیست و از دستگاه‌های اجرایی انتظار می ‎رود از نظارت و شفافیت در عملکردشان استقبال کنند.

رئیس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: مردم از دستگاه‌های نظارتی انتظار برخورد با فساد دارند و پسندیده نیست که ما بگوییم در فلان حوزه دزدی و فساد وجود دارد بلکه باید بگوییم فساد و تخلف در فلان حوزه را کشف و با دزد و مفسد و خلافکار برخورد کرده‎ ایم.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با تأکید بر این‎که دولت باید ساختار‌های فسادزا در دستگاه‎‌های اداری را اصلاح کند و دستگاه قضایی هم قاطعانه با فساد و مفسدان مبارزه کند، گفت: این‎که بگوییم موریانه فساد به جان بخش ‎هایی از نظام اداری کشور افتاده، سودی برای مردم ندارد بلکه باید موریانه ‎ها را شناسایی و با آن‌ها برخورد کنیم.

در این جلسه حجت‎ الاسلام و المسلمین درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور با ارائه گزارشی در خصوص کشتار جوجه ‎های یک روزه، اعلام کرد: این موضوع با دستور ریاست محترم قوه قضاییه بلافاصله مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به این ‎که ایران بزرگ‎ترین صنعت طیور را در منطقه دارد، لازم بود در ایام کرونا با توجه به کاهش تقاضا، سیاست کاهش تولید زودتر به تولیدکنندگان ابلاغ شود، اما مصوبه کاهش ۱۵ میلیونی تولید جوجه یک روزه در روز هجدهم فروردین ماه و درست زمانی به مرغداران ابلاغ شد که جوجه‎‌های یک روزه تولید شده بودند.

وی در خصوص تخصیص ارز برای واردات ۲.۵ میلیون تن غذای مرغ نیز گفت: عدم تخصیص این مبلغ با وجود مصوّبه‌های قانونی سبب افزایش قیمت نهاده‎های طیور شد که همین امر ضرر و زیان تولیدکنندگان را در پی داشت و یکی از عوامل از بین رفتن میلیون ‎ها جوجه شد.

رئیس قوه قضاییه در واکنش به گزارش رئیس سازمان بازرسی کل کشور، با انتقاد از زنده ‎کُشی جوجه‎‌های یک روزه گفت: کشتار جوجه‎‌ها که دل مردم را به درد آورد، اقدامی غیر قانونی، غیر شرعی و غیر اخلاقی بود و بدتر از آن توجیهاتی بود که از سوی مسئولان صورت گرفت که این کار را مسبوق به سابقه و ضروری دانستند.

وی با تأکید بر اینکه در سال جهش تولید باید نظارت و شفافیت تشدید شود، ادامه داد: اقتصاد سلامت بالاخص در حوزه غذا و دارو نیازمند مدیریت و نظارت بهینه است و برای کالا‌های کشاورزی باید به موقع تدبیر کرد و هم بر بازار تولید، هم توزیع و هم مصرف باید نظارت شود.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی با تأکید بر لزوم تصمیم گیری مدبرانه در نظام تولید و توزیع و کنترل بازار، گریزی هم به نظارت بر حوزه اقتصاد مجازی زد و گفت: حوزه ‎های اقتصادی در همه جوامع به ‎دلیل انتفاعی که برای سودجویان دارد، غالباً مدیریت‎ گریز و نظارت ‎گریزند در حالی که نظارت بر هر کاری نتایج مثبتی برای جامعه خواهد داشت.

رئیس قوه قضاییه در پایان سخنانش از اقدام یک قاضی که خود را به‎دلیل صدور رأی نادرست در یک پرونده مجازات کرد، تقدیر کرد.

در این جلسه آقای حشمتی رئیس دادگستری استان تهران یکی از اقدامات این دادگستری برای جلوگیری از دست ‎اندازی زمین خواران به اراضی ملّی را پگیری ویژه سنددار کرن اراضی ملّی عنوان کرد و افزود: تسریع در حل پرونده ‎های پرشاکی یکی از اولویت‎‌های اصلی سال ۹۹ دادگستری استان تهران خواهد بود.

جهانگیر رئیس سازمان زندان‌‎ها نیز در این جلسه اعلام کرد: هزینه کمک معیشتی به ۱۰۰ هزار خانواده نیازمند زندانیان که به امر مقام معظم رهبری و هماهنگی بنیاد مستضعفان و قوه قضاییه در دستور کار قرار گرفته بود، تا قبل از ماه مبارک رمضان به آن‌ها اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام خدمت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای رئیس ازشما رئیس قوی قضایی محترم تقاضا دارم که ازحق وحقوق ما بازنشستگان تامین اجتماعی که به چشم این دولت نمی ایم بااین تورم واین حداقل حقوق ما هم می خواهیم از سرمایه جوانی خودمان دراین ایام پیری آبرومندانه زندگی کنم نه هر ماه شرمنده خانواده واجاره خانه باشیم و صورتمون با سیلی سرخ نگهداریم فرق ما با لشکری و کشوری چیست شما را به خداوند متعال ازحق وحقوق ما دفاع کنید ماهم انسانم وحق زندگی داریم متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
الان انتظار داری به خاطر انجام دادن وظیفت ازت تشکر کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
صهیونیست ها و داعشی ها پیش پای ما لنگ انداختن!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
این ظلم آشکاره و اگه پیگیری نشه به خدا قسم تک تک مون اون دنیا باید جواب پس بدیم. زنده به گور کردن؟! شما حیوون خونگی نداشتید ببینید آدم چه عشقی میکنه از محبت این موجودات مخصوصا پرنده ها شاید اگه داشتید دلتون نمیومد جوجه ها رو معدوم کنید. به موجودات خدا رحم کنید تا خدا بهتون رحم کنه زمین فقط مال شما نیست
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سید خدا کار مسئولان خیانت کار که این وضعیت را برای مردم و مملکت ایجاد کردند غیر قانونی و غیر شرعی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینا کار آدمای گردن کلفته که هیچ کارشون هم نمیکنن. سال دیگه هم همین آش و همین کاسه س
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا مقصر رو معرفی نمیکنید همه بشناسن؟
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۲۳:۰۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
باسلام.اقای رییسی کاش به بازار خودرو هم سرمیزدید.دلال ها امان مردم رو بریدن
Iran (Islamic Republic of)
پايش
۲۲:۳۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اين كشور نياز به توليد دارد و محصولات كشاورزي و دام و طيور بايد توليد شود و هيچ دليلي وجود ندارد كه جهش توليد را با از بين بردن محصولات كشاورزي يك روز پياز و روزي ديگر سيب زميني و ميوه باغات و از همه مهمتر جوجه كشي را شاهد و ناظر باشيم اگر قراره توليد را افزايش دهيم نبايد نگران باشيم قيمت كاهش خواهد يافت دليل بر توليد بيشتر همين است كه مردم منتفع شوند اگر قرار شود مردم منتفع نشوند چه نيازي است توليد رونق بگيرد مردم بايد توجه داشته باشند بورس و عرضه و تقاضا و اقتصاد توليد محور مبتني بر رقابت است و بازار يابي و فروش بيشتر در حيطه توليد كنندگان و بازاريابان است . دستگاه قضا بايد متخلفان را تنبيه كند و خاطيان را در قانون حيوان آزاري محكوم نمايد .
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۰۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
متاسفانه سازمان بازرسی داره ضعیف عمل میکنه اصلا برخورد جدی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
انقدر شلاقشون بزنید تا بمیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
پس دولت تدبیررررررر کجاست؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
یه چند سالی هست ب خواب زمستانی رفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دوصد گفته چون نیم کردار نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقای رئیسی خودروسازان دارن ملت رو عذاب میدن مگه میشه قیم ماشین انقدر گرون بشه چرا کاری نمیکنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینا قسی القلبن به هیشکی حتی مردم بیچاره رحم ندارن فقط منفعت خودشون ملاکه
Iran (Islamic Republic of)
غفار
۱۸:۴۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
بایدجوجه هابین ملت تقسیم میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقای رئیسی حقوق کارگران را گرفتین حالا حقوق جوجه ها را هم بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
فقط حرف زدن کفایت نمیکنه باید به سزای اعمالشون برسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ممنون وتشکر از قوه‌قضاییه که با این موضوع برخورد قانونی میکنه واقعا این افراد نهایت قساوت به کار بردن
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۵:۲۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
جناب آقای رئیسی ضمن تشکر از توجه قانونی شما به این مسئله، که البته تکلیف شرعی هم هست، از شما تقاضا دارم که با دو موضوع مهم دیگر که یکی حقوق کارگران و دیگری قیمت وحشتناک خودرو است مثل همین موضوع برخورد عاجل کنید.چون در این دو موضوع اینبار این مردم هستند که زیر فشار لگد سرمایه داران دارند له می شوند.یا الله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
جوجه کشی برای حمایت و تشکیل نقطه مقاومت قیمت در عدد ٨۵٠٠ تومان بوده
یعنی تولید کنندگان در صنعت مرغ نمیخان قیمت بیشتر از این پایین بیاد
چون اگه مثلا قیمت مرغ بشه ۵٠٠٠ تومن بعد از کرونا با چه توجیهی میخان مرغ رو برسونن ١٢۵٠٠ و بیشتر
پس جوجه رو میکشن ولی به مردم نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
سیامک
۲۱:۴۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دوست عزیز قیمت دان مرغ شده هرکیلوی5200هرجوجه تا به سن 42روز کشتار برسه 3کیلو دان مصرف میکنه ضرب کن تا بفهمی چی به چیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
کشتن حتی مورچه هم از قساوت قلب است هیچکسی موافق این امر نیست ولی به دولتی که کمترین توجهی به ضرر و زیان کشاورزان صنعتگران و تولید کنندگان نمیکند چگونه باید اعتراض خود را اعلان کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
مردم ما فقط اسم مسلمون روشون مونده.
Iran (Islamic Republic of)
علی۳۱۳
۱۷:۱۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
بهتره به موضوع دلارهای گمشده و عقب گرد دیوان محاسبات ورود کنید،،
آقای قاضی
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۷:۰۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دعای خیر مردم پشتیبانت باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
وقتی۴/۸میلیارددلارارزبیت المال گم میشودتوقعی دیگراز
تورم افسارگسیخته واستیصال مردم نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اينجور سنگدلي و قسارت قلب فقط از ليبراليسما برمياد
سرمايه داري محض = قساوت قلب
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۶:۳۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
یکم صبر کنیم از یادمون میره
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۱۶:۳۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اقای رییسی بنده بسیجی و مخلص این انقلاب دقیقا مثل پدر جانباز و رزمنده هشت سال دفاع مقدس مثل همه ایرانیای فداکار . اقای رییسی ما دین خودمون رو ادا کردیم وقتش نیست مسئولین کشور هم استینی بالا بزنن ؟ و ار خودشون خودی نشون بدن ؟ می خوام بدونید که مردم الان واقعا گرسنه و گشنه هستند اقای رییسی دوره شما هم می گذره لطفا بیاد داشته باشید می تونید اسمتون رو با خوشنامی ماندگار کنید . فقط داد و بیداد کاری از پیش نمیبره لطفا تلاش کنید مردم هم بیکارن هم بی پول و هم بی غذا . با درامدی که همه قبلا و بعدها بخواد گیرشون بیاد کاری نمی شه باش کرد . اقای رییسی خستمون شد کاری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
نام بسیجی مخلص برازنده شماست حرف حق زدی
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۵:۳۱ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
درو بر بسیجی های مخلص، خداطلب.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواهشا مردم زنده رو دریابند و ببینند چرا خودرو، دلار و سکه این همه رفته بالا که نفس تمام بازارها رو گرفته
اگه می خواهند کهری بکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
فایده نداره این همه سال بوده همین کار رو میکردن چه فایده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سازمان بازرسی بجای دنبال جوجه باشه دنبال موضوعات دیگه بره. جوجه ها رو میشه اخر پائیز هم شمرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
نوش دارو بعد مرگ سهراب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقای رئیسی
خوبه آفرین کار خداپسندانه ای است
Germany
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
مقصر اصلی ، مسئولین مربوطه در وزارت جهاد کشاورزی و تشکلهای صنفی میباشند که بدون تامین نیازهای لازم ، اقدام به تولید این میزان جوجه یکروزه نموده اند !!!!
ضمنا بی جهت کرونا را بهانه کرده اند ، که بواسطه کرونا تولیدات جذب نشده !!!!
اگر کرونا هم نبود بازهم مازاد تولید جوجه داشتیم !!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مصطفي
۱۵:۴۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
بابا اين يه روند معموله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
حیوانات بی زبان هم مثل تو جان دارند دوست داری تورا هم زنده زنده دفن کنند.؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خوب اشتباهه. هر چیز که معموله یعنی درسته؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
عاقبت به شر شدن این تولیدکننده ها هم یه روند کاملا معموله
Germany
خسرو
۱۵:۴۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
مصادره اموال این تبهکاران اقتصادی خودشان و وابستگان درجه یک انها وبعد اعدام در ملا عام و اویزان کردن اجساد انها در مراکز عمومی و چهارراه ها بمدت یک هفته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
چطوری میخوای یهفته تحمل کنی؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دمت گرم اگه اینجور بشه هیچکس جرئت خلاف کردن نداره مثل عربستان
Germany
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا خیرت بده مرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
مگر انسان نیستیم
میازار موری که دانه کش است که جان دارد و جان شیرین خوش است ...
Iran (Islamic Republic of)
R.R
۱۴:۵۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
آخه چه موجودی نوزاد یک روزه موجود دیگه رو اینطور لت و پار می کنه.
در مقابل معدوم سازی سیب‌زمینی و محصولات کشاورزی سکوت کردیم حالا حیوان های زبان بسته رو معدوم می کنند.

این طرز فکر به قتل عام انسان ها هم می رسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
آقای رئیسی ،خواهشمنیم قانونی این افراد مجازات بشوند ،به خدا دل مردم به درد اومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
به قولن، برای ثابت نگه داشتن قیمت بازار مرغ، این کارراکردند،!!؟ والا باهر عقلی، زنده به گور کردن این جوجه ها دلیلی نداشته!؟!؟
یعنی ازبین ببرند ولی به مردم ندهند، ویا نگذارند قیمت مرغ پایین تربیاد ویه بدبختی راحت بخره!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خدمت حاج اقارییسی باعوامل کشتار حیوانات بی آزار بشدت برخورد نمایید تا همه بدانند ایران یک کشور اسلامی است .و همه باید تابع قانون دین ایین محمدی باشند.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۵:۳۶ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود بر دین و مرامت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
کسی که مسؤل این کاربوده، یاخیلی پولداربوده؟؟ یا بی رحم وقاتل بوده؟؟ یابی عقل بوده؟؟ ویاهرسه گزینه راداشته!!!! ؟؟؟
اگرهرجوجه راحتی1000تومن می فروخت، پول زیادی بدست میاورد!!! ویااونا دریک دشت وباغی رها میکرد، خودشان رشد می کردند!! واقعاکه!! ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
منتظر گزارش قوه قضاییه هستیم
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۴:۳۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
حاظرند این همه جوجو را بکشند ولی مجانی به مردم ندند متاسفانه این کار غیر اخلاقی و غیر انسانی قابل توجیه نیست کشتن حیوانات بی گناه ما که انقدر ادعای مسلمانی میکنیم میتونستید بین روستاییان مجانی به همه بدید عمدا نابود کردید که بگید ما ضرر کردیم کشتن هر بی گناهی ان دنیا جوابگو باید باشید
Netherlands
ناشناس
۱۴:۳۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
تا کی میخوای نظرات رو فیلتر کنین. من 10 بار نظری گذاشتم که انتشار ندادین. فک میکنم خودتون دور هم نشستین فقط نظرای خودتونو نشر میدین.
Iran (Islamic Republic of)
محمد ن ک
۱۴:۲۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
این سید عزمش جزم هست برا مقابله فسادهایی که رو اعصاب مردم هستن.چقدر هر روز از فساد می شنویم و روح وروانمون آزرده میشه و کاری از عهده کسی برنمیاد.این سید حق مردم رو میگیره چون نشون داد که از خدا و قیامت میترسه.خدا کمکش کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام چرا تو هر ارگانی میری پارتی میخواد تا کارت راه بیفته، خدایا کمک کن
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۰۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
گشتن این جوجه سودمند که میتواند در روستا به مواد غذایی تبدیل شود خواسته یا ناخواسته دشمنی در حق فقیر و مسکین های شهرستان های ایران است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
درود بر رئیسی دوستتون داریم.کشتار جوجه ها بدلیل بی برنامگی مسئولین بود و کار بسیار زشت و ناپسند. این جوجه ها باید متولد نمیشدن چون توجیه اقتصادی برای پرورش نداشتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ممنون آقای رئیسی شمارابه خدااین سنگدلان رو مجازات کنید چون تخم مرغ دزدتخم شتردزد میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
می بردند روستا ها تقسیم می کردند خودشون پرورش می دادند آیا بهتر نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
جوجه ها رو اصلا حاضر نیستند به روستاها بفرستند چون در این صورت با بزرگ شدن جوجه ها و تولید مرغ توسط روستاییان بازار خودشون کساد میشه بازار خودشون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
همه چیز شنیده بودیم غیر جوجه کشی جوه کشی یک جنایت است بی رحمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اشتباهی منفی دادم حلال کن
Iran (Islamic Republic of)
حقیقت
۱۳:۱۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
به نام خدا : اگر این جوجه ها را قطعه ای هزار تومان بین روستائیان تقسیم می کردند هم ضرر کمتری میکردند و هم خدا را خشنود می کردند و هم جنایت و خیانت نمی کردند !!
Iran (Islamic Republic of)
جیر جیر
۱۵:۰۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
مشکل اینه که اونا به فکر سود خودشون هستن این کار کردن که قیمت مرغ پایین نیاد
India
ناشناس
۱۵:۰۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
برادر اونایی که این کارهارو می کنن خدا عقل و قلبشون رو پلمپ زده تا هر روزی گناهانشون بیشتر از روز قبل بشه!
United States of America
ناشناس
۱۶:۲۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
انشاالله کرونا بگیره هرکه این کار رو کرده وهرکه باعثش بوده
United Arab Emirates
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
جناب آقای رئیسی گران فروشی چی ؟؟؟!!
هم قانونی و هم شرعیه؟؟؟!!!
اگه نیست که نیست و برخورود امام علی ع با گران فروش در زمان خلافتش
و یکی از ائمه که در زمان قحطی گندم هاییش را به غلامش داد برای اینکه به بازار ببرد و بفروشد غلام امام آنرا چند برابر قیمت فروخود که امام اور را مورد شماطت و قرار داد و او را سرزنش کرد و فرمودند پولهای اضافه را به صاحبانشان برگردان
پس چرا با گران فروشی مافیا خودرو برخورد نمی کنید مگر اینها نیز غیر شرعی گران فروشی نمی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینا همه برای بالا بردن قیمت مرغ هستش تعداد جوجه کشتن که جو روانی بهم بزنن بگن قراره مرغ کم بشه قیمت ها بالا بره
Iran (Islamic Republic of)
گل
۱۳:۰۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
با سلام به روان پاک شهدا از آغاز خلقت تا کنون
جناب آقای رئیسی قاضی القضات محترم ضمن تبریک به مردم صبور ایران زمین برای انتصاب شما بزرگوار اذعان می دارم که کار قضایی صدها بار مشقت بار تر و دشوارتر و پیچیده تر از قوه مجریه است.
برادر بزرگوار خواهشمنداست سایتی در خصوص اطلاع رسانی شکایت راه اندازی کنید تا فریاد مستضعفی که نه راه پس دارد و نه راه پیش به گوش شنوایی چون شما برسد حتی اگر منجر به احقاق حق نشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
صدای مستضعفان به گوششان می‌رسد عزمی برای رسیدگی نیست
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۳:۰۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام اقای ریسی من میدونم کشتن جوجه غیر شرعیه به نظر شما حکم ارز۴۲۰۰تومانی که اکثر تولید کننده ها را ورشکست کرده و بانک خانه تولید کننده را داره به فروش میزاره چیه!!!!
اقای ریسی من شما را قسم میدم هر چه سریعتر به ارز ۴۲۰۰تومانی یه واکنشی نشون بدید ما تولید کننده ها دیگه نمیتونیم صبر کنیم منتظر اقدام شما هستیم
Germany
م
۱۴:۰۸ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
مردم که تو بازار کالایی نمیبینن که با دلار ۴۲۰۰ قیمتش محاسبه شده
تو بازار کامپیوتر شرکت گرین قیمت های پاور کامپیوترش از برترین شرکت های دنیا بالا تره و هیچ کس برخورد نمیکنه روز به روز هم دارن زیادتر میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اتفاقا دادگاه همین افراد در حال برگزاری است .
سید نان پاک خورده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۲ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگر نگهداری جوجه ها ، صرفه ی اقتصادی ندارد چرا به رایگان به مردم نمی دهید شاید تعدادی از آنها از بین نروند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینا همش سیاه بازیه ایناست چقدر ساده هستین فردا میگن مرغ کمیابه بابای من مرغ فروشی داره تو ی روز که این جوجه ها رو نشون دادن قیمت مرغ 1100رفت بالا ای ملت چقدر ساده هستید تک تک کارای اینا همش مثه ی سریال نمایش نامه داره که چه فردی در چه زمانی و با چه نقشه منفی یا مثبتی بیاد روی صحنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خدا خیرت بده آقای رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
پوستشون رو بکنید چون غذای مردم ارزون نشه این کار رو کردن
-
ناشناس
۱۲:۵۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ما با اتحادونظارت ان شاالله کرونا راشکست میدهیم روزی برسد که فساد را شکست دهیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دمت گرم سید .
دستگاه علی ع برای مستضعف نقطه امید و تکیه گاه خواهد بود .
حضرت علی ع راضی به گرفتن پرکاه از دهان مورچه نشد ، اینها با چه توجیه ظالمانه ای ، جوجه و یا جانداران دیگر را مظلومانه از بین میبرند .؟
باید نفس این مسئولین بی لیاقت ، در سینه هایشان حبس شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
دلمونو شاد کرد
آخرین اخبار