سابقه تاریخی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در استفاده از سلاح بیولوژیک + موشن گرافیک

ویدئویی از سابقه تاریخی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در استفاده از سلاح بیولوژیک جهانی را در این خبر ببینید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از جنگ جهانی دوم و حملات کشور‌ها به یکدیگر برای تصاحب عراضی مختلف، دنیا نگاه خود را به نوع حملات نظامی تغییر داده و با سلاحی مانند مواد شیمیایی دست به جنایت علیه بشر می‌زند. از معروف‌ترین جنگ‌ها با استفاده از سلاح شیمایی، حمله شیمیایی آمریکایی به هیروشیما است که جان بسیاری از انسان‌ها را گرفت و در برخی از موارد باعث تغییر ژِن در نسل آینده این کشور شد. سلاح شیمیایی حتی برای حمله به کشور خودمان نیز مورد استفاده قرار گرفته است؛ زمانی که بمب‌های شیمیایی رژیم بعث جان  زنان و مردان شهر حلبچه را گرفت.

اما جنگ بیلوژیک چیست و چرا سابقه تاریخی استفاده از آن به آمریکا و اروپا بازمی‌گردد؟

در به کارگیری و ساخت سلاح بیولوژیک دو فاره اروپا و آمریکا سردمدار آن هستند، کشور‌هایی که دولت مردان آن‌ها ادعا می‌کنند می‌توانند با قدرتی که در دست دارند، جهان را نابود کرده و خودشان بر مردم سلطه پیدا کنند، حتی اگر به ضرر خود و مردمانشان تمام شود.

ویروس کرونا هم که یکی از دست‌ساخته‌های بشر است و این احتمال می‌رود که نوعی حمله بیولوژیکی باشد، چراکه پیش از این سیاه زخم، طاعون، وبا، تب مالت و... وجود داشت و جنگی بیولوژیکی بود. شما در ادامه می‌توانید موشن گرافیکی از سابقه تاریخی آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها در استفاده از سلاح بیولوژیک جهانی را مشاهده کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار