تکذیب ارسال نامه کیم جونگ اون به ترامپ

کره شمالی ارسال هرگونه نامه‌ای را به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تکذیب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری یونهاپ، کره شمالی ارسال هر گونه نامه‌ای را اخیرا به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا تکذیب کرد.

این تکذیب پس از آن صورت می‌گیرد که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز شنبه مدعی شده بود نامه زیبایی را از کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی دریافت کرده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز شنبه در کنفرانسی مطبوعاتی در کاخ سفید گفته بود: من می‌بینم آن‌ها در حال آزمایش موشک‌های کوتاه برد هستند و شما می‌دانید آن‌ها مدت مدیدی است این کار را انجام می‌دهند. من یک متن زیبایی به تازگی از او (کیم جونگ اون) دریافت کرده‌ام.

ترامپ همچنین مدعی شد: من رابطه خوبی با کیم جونگ اون دارم. اگر ترامپ بعنوان رئیس جمهور انتخاب نشده بود، اکنون آمریکا با کره شمالی در حال جنگ بود.

وی در ادامه ادامه داد: «ما با کره شمالی خوب کار می‌کنیم. خوب است. ما خواهیم دید که چگونه این کار به پایان می‌رسد.

گفتنی است دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی پیشتر سه دیدار با یکدیگر داشته اند. دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا و کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در نخستین دیدار خود در منطقه مرزی بین دو کره با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

ترامپ در نخستین دیدار و به عنوان نخستین رئیس جمهور آمریکا با ورود به خاک کره شمالی گفت: «بسیار مفتخرم که توانستم از خط مرزی عبور کنم.»

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا منتقدان خود را به دلیل این ادعا که وی بدون اینکه دستاوردی کسب کرده باشد در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ سه نشست با کیم برگزار کرده است، سرزنش کرده و آن‌ها را «افراد احمق» خواند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار