ابتلای بیش از هزار و ۳۰۰ زندانی در ایالت اوهایو به کرونا

بیش از هزار و ۳۰۰ نفر از زندانیان در ایالت اوهایو آمریکا به ویروس کووید-۱۹ مبتلا شده اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری سی ان ان، نتیجه آزمایش ابتلا به کرونای بیش از هزار و ۳۰۰ زندانی در سه زندان مختلف در ایالت اوهایو آمریکا مثبت اعلام شده است.

انجام آزمایش گسترده در سه زندان ماریون، پیکاوی و فرانکلین در ایالت اوهایو در حال انجام است که نتیجه آزمایش بیش از هزار و ۳۰۰ نفر تاکنون مثبت شده است. زندانیان مبتلا به ویروس کرونا از سایر زندانیان جدا شده اند.

سخنگوی زندان‌های اوهایو اعلام کرد تا امروز هزار و ۵۷ نفر در زندان ماریون، ۲۰۲ نفر در مرکز پیکاوی و ۱۰۱ نفر در زندان فرانکلین به ویروس کرونا آلوده شده اند.

بدین ترتیب، فعالیت‌های دواطلبانه و ملاقات در این زندان‌ها لغو شده و ملاقات‌ها به صورت تلفنی و ویدئویی انجام می‌شود. در زندان‌های ایالت اوهایو از زندانیانی که قرار است آزاد شوند، آزمایش کرونا گرفته می‌شود و از پذیرش مجرمین دارای علائم این بیماری خودداری می‌شود. بر اساس اعلام مقامات، زندانیان جدید تا ۵ هفته در قرنطینه خواهند بود.

سخنگوی اداره بهداشت اوهایو اعلام کرد تنها در زندان‌های این ایالت ۱۰۳ مورد ابتلا به کرونا در میان کارکنان این مرکز گزارش شد.

ویروس کرونا در زندان‌های آمریکا به شدت شیوع پیدا کرده است. همچنین شیوع کرونا در این زندان‌ها باعث افزایش ساعات کار و خودکشی برخی افسران شاغل در زندان‌ها شده است.

خبرگزاری رویترز پیشتر گزارش داد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در بین زندانیان و کارکنان زندان‌های آمریکا از تعداد مبتلایان در خانه‌های سالمندان این کشور فراتر رفته و بازداشتگاه‌های این کشور را به بزرگترین مراکز عمومی شیوع عفونت در این کشور تبدیل کرده است.

طبق گزارش رسانه‌های آمریکا، زندان ناحیه "کوک" در شیکاگو از مبتلا شدن ۳۰۴ تن از زندانیان و ۲۱۳ نفر از کارکنان خود به کرونا خبر داده است و این رقم احتمالا افزایش خواهد یافت، زیرا قرار است از چهار هزار و ۵۰۰ زندانی دیگر در این بازداشتگاه، آزمایش کرونا گرفته شود.

در ایالت نیویورک که بیشترین آسیب را بر اثر کرونا دیده است، تا تاریخ ۸ آوریل، ۲۸۸ زندانی، ۴۸۸ زندانبان و ۷۸ نفر از کادر درمانی زندان‌ها به ویروس کرونا مبتلا شده اند. در زندان‌های کالیفرنیا، شمار زندانیان مبتلا به کووید ۱۹ در مدت کمتر از یک هفته، ۷ برابر افزایش یافته است و تا تاریخ ۸ آوریل، ابتلای دستکم ۲۹ زندانی و بیش از ۶۰ تن از کارکنان بازداشتگاه‌ها به کرونا تأیید شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار