صفحه توئیتری ریحانه منتشر کرد؛

زنان به همسرانشان سخت‌گیری نکنند

صفحه توئیتری ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، توئیتی در ارتباط با سخت‌گیری زنان به مردان منتشر کرد.

‏به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دورانی که ازدواج برای جوانان مشکل ساز شده و خیلی از زندگی‌ها به دلیل مشکلات مالی، سطح توقعات بالا و رقابت‌های بیهوده مادی با دوست و آشنا به طلاق می‌انجامد، خوب است زوج‌ها به توصیه‌های دینی و اخلاقی بیشتر توجه کرده و برای جلب آسایش و رضایت شریک زندگی خود بیشتر تلاش کنند.

در ارتباط با همین موضوع، صفحه توئیتری ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، که در حوزه زنان، خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی فعالیت می‌کند، توئیتی منتشر کرده و نوشت:

«بعضی از زن‌ها نسبت به مردها سختگیری می‌کنند؛ مثلا باید این راحتما بخری، باید اينجور خانه‌ای حتما فراهم کنی! فلان کس اینطور خریده، من اگر نخرم مایه‌ی سرشکستگی می‌شود. با این حرف‌ها شوهر خود را اذیّت می‌کنند که این درست نیست.» رهبر انقلاب

زنان به همسرانشان سخت‌گیری نکنند


بیشتر بخوانید: تفریحات‌تان را جدی بگیرید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مارال
۰۱:۰۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
یعنی دارن با زنان بزرگتر از خودشون هم همچشمی میکنن
والدین نمیدونم تو بچگی چی بهشون یاد دادن
آخه این چه مقایسه هس ک زندگی شو با زندگی یک زنی مقایسه میکنن ک چندین سال کنار همسرش با نداری ساخته و در نهایت زندگی نسبی خوبی داره
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۲۰:۴۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
خب ' اگه پول فروش نفت و که مال مردمست رو بدین ' فک کنم حتا یه نفر هم فقیر تو ایران پیدا نمیشه ' لطفا حق مردم را بخودش باز گردانین .مثل کشورهای بیخ گوشتون ' (کشورهای عربی ) .هر چند وهابی هستند ولی حق مردم و بخودشون میدن .
آخرین اخبار