۲۷ مالک اجاره بهای مهد‌های کودک را بخشیدند

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: ۲۷ مالک حامی کودک با پویش همدلی، اجاره بهای ساختمان مهدهای کودک را بخشیدند

اسدالله حیدری، مدیرکل بهزیستی البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با اشاره به راه اندازی پویش همدلی در استان البرز گفت: در این پویش تاکنون ۲۷ نفر از مالکان ساختمان مهد‌های کودک در سطح شهرستان‌های استان نسبت به بخشش اجاره بها اقدام کردند که به تفکیک در شهرستان کرج ۹ مورد، فردیس ۱۱ مورد، ساوجبلاغ ۴ مورد، نظرآباد ۳ مورد همکاری و مساعدت داشته اند.

او افزود: با عنایت به ارائه خدمات به حدود ۱۳ هزار کودک شش ماهه تا شش ساله در ۲۷۰ مهدکودک بهزیستی و تعطیلی مهد‌های کودک استان از ۴ اسفندماه به دلیل ویروس کرونا، تعدادی از مهد‌های کودک در زمینه پرداخت اجاره بها با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده اند.

اسدالله حیدری گفت: در این راستا سازمان بهزیستی با راه اندازی پویش همدلی در راستای بخشش اجاره بهای مهد‌های کودک توسط مالکین دلسوز اقدام کرد.

مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر از مالکان افزود: امیدواریم که طی روز‌های آتی همچنان شاهد پیوستن مالکان سایر مهد‌های کودک به پویش همدلی در راستای حمایت از سرمایه گذاران حوزه کودک باشیم.

او گفت: بهزیستی استان در فرصت مناسب و بعد از پایان یافتن ویروس کرونا با اهدای نشان «حامی کودک» و لوح تقدیر از توجه و بخشش مشارکت کنندگان در این طرح تقدیر خواهد کرد.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.