گره واحد تولید نظرآباد با دستان دستگاه قضایی باز می شود

دستگاه قضایی برای حل مشکلات یک واحد تولیدی با هزار شاغل در نظرآباد ورود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، یوسف رزقی، رئیس دادگستری و روح الله احمدی، دادستان شهرستان نظرآباد با حضور در یک واحد تولیدی بزرگ منسوجات از بخش‌های مختلف آن بازید کرده و در جریان مشکلات مجموعه قرار گرفتند.

در این بازدید که در سال جهش تولید و با هدف احیای مجدد بخش‌های مختلف این واحد تولیدی انجام شد فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان نیز حضور داشتند.

رزقی، رئیس دادگستری نظرآباد در این باره گفت: این مجموعه یکی از بزرگترین واحد‌های تولیدی استان و کشور است که در زمینه تولید انواع منسوجات و دوزندگی فعالیت می‌کند و بالغ بر۱۱۰ واحد صنفی تولیدی و کارگاه‌های کوچک با حدود ۱۰۰۰ نفر شاغل دارد تا جایی که در شهرک مسکونی آن حدودا ۶۰۰ خانوار سکونت دارند.

او افزود: بررسی مشکلات حقوقی و برخی موانع و گره‌های اداری موجود از اولویت‌های این بازدید بود که دستورات قضایی لازم صادر شد که بنابر گفته مسئولان این کارخانه، با حل این مشکلات از تعدیل نیرو ممانعت به عمل خواهد آمد.

رزقی گفت: بر این اساس همچنین مقرر شد فرماندار شهرستان در جهت راه اندازی مجدد واحد‌ها و رفع موانع با اداره صمت استان هماهنگی داشته باشد و چنانچه در هر یک از فرایند‌ها شاهد موانع یا تمرد و عدم اجرای دستور در جهت تسهیلات بانکی باشند با انعکاس موضوع به رئیس دادگستری و دادستان شهرستان، دستورات قضایی لازم صادر شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.