سرپرست بیمارستان امام رضا (ع) ایوان عنوان کرد؛

نصب و راه اندازی دستگاه ضدعفونی تری اکسیژن در بیمارستان ایوان

سرپرست بیمارستان امام رضا (ع) ایوان گفت:دستگاه ضدعفونی تری اکسیژن (O۳) در بیمارستان امام رضا (ع) ایوان نصب و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛در آیین بهره برداری از این دستگاه، برجی سرپرست بیمارستان امام رضا (ع) ابتدا مقدم مدعوین را گرامی داشت و گزارش کوتاهی از روند خدمات رسانی در بیمارستان را به سمع و نظر حضار رساند.

او در ادامه از نقش خیرین در بحران کرونا به نیکی یاد کرد و گفت: اگر همکاری خیرین نبود قطعا مهار کرونا در شهرستان ممکن نمی‌شد و چه بسا شاهد فاجعه انسانی می‌بودیم.

 سبزی فرماندار ایوان ابتدا از زحمات کادر بهداشت و‌درمان در مقابله با کرونا ویروس تقدیر کرد و در ادامه به نقش بی بدیل و مهم خیرین اشاره و برآورد اولیه همکاری آنان در کنترل کروناویروس را حداقل هفت میلیارد ریال اعلام کرد.

او در ادامه از حسن توجه خیرین استانی‌در تخصیص دستگاه ضدعفونی به بیمارستان امام رضا (ع) تشکر کرد.

در ادامه حیدری عضو‌هیئت علمی دانشگاه آزاد ایلام پیام تقدیر و‌ تشکر نماینده منتخب از خیرین استانی و نیز کادر بهداشت و درمان ایوان در مقابله با کرونا را ابراز کرد و گفت پایبندی مردم به قوانین بهداشتی در کنترل کرونا مکمل سیاستگذاری‌های سلامت است و در این راستا از مردم ایوان تشکر می‌کنم.

 این دستگاه بدون استفاده از مواد شیمایی گندزدا و صرفا با استفاده از فرآیند یونیزاسیون آب با ده‌ها برابر قدرت گندزدایی نسبت به مواد شیمیایی متداول، عملیات ضدعفونی را بدون عوارض پوستی و البسه انجام می‌دهد و شرکت سازنده این دستگاه، بدون هیچگونه چشم داشت مالی و صرفا با هدف خدمت به مردم شریف ایوان مبادرت به انجام این کار خیرخواهانه کرده است و برای همکاری بیشتر اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.