وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

نام‌نویسی ۸ میلیون دانش آموز در شبکه شاد/ ممنوعیت انتقال پیام دانش آموزان به یکدیگر

حاجی میرزایی گفت: از دیروز ثبت‌نام دانش‌آموزان دوره متوسطه آغاز شده است و ۸ میلیون نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزائی وزیر آموزش و پرورش در بخش خبری ۲۱ درباره جزئیات شبکه شاد با اشاره به اینکه با بزرگترین وقفه آموزشی مواجه هستیم و خانواده‌ها و حتی رئیس جمهور نگرانی‌هایی داشتند، اظهار کرد: صداوسیما و معلمان به خوبی به میدان آمدند اما به دنبال فضایی ایمن و اختصاصی برای دانش آموزان بودیم که بر این اساس شبکه شاد راه اندازی شد.

او ادانه داد: این شبکه قابلیت‌های متعددی دارد که به تدریج نمود پیدا می‌کند و از دیروز ثبت نام دوره متوسطه آغاز شده است و ۸ میلیون نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ۶ و نیم دانش آموز از طریق نهلنان است، همچنین بیش از ۱۵۰ میلیون مبادله شده است.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ۱/۵ میلیون گروه درسی در شاد تشکیل شده است، گفت: از روز نیمه شعبان نام نویسی دروه ابتدایی را آغاز کردیم همچنین از دیروز نام نویسی دانش آموزان دوره متوسطه هم آغاز شد علاوه بر آن ۳ هزار راهبر آموزشی ما را همراهی می‌کنند.

او با تاکید بر اینکه شکل مطلوب مدرسه است و هیچ چیزی جایگزین آن نمی‌شود، گفت: کماکان برنامه‌های تلویزیونی موضوعیت دارد و تلاش ما برای رفع مشکلات موجود است.

سرعت شاد از پیام‌رسان‌های خارجی بالاتر می‌رود

حاجی میرزائی تصریح کرد: امروز که به دلایلی از مدرسه فاصله گرفتیم باید روش‌های مختلفی را دنبال کنیم که بر این اساس شبکه شاد راه اندازی شد و تعهد گروه فنی این است که سرعت انتقال اطلاعات بالاتر از پیام رسان‌های خارجی باشد بر همین اساس گروه‌هایی از دانشگاه صنعتی شریف و وزارت ارتباطات ما را همراهی می‌کنند همچنین گروه‌هایی تلفنی برای پاسخگویی به مشکلات فعال هستند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه در کنار همه تهدید‌های کرونا فرصت خوبی برای ورود خانواده‌ها به موضوع تعلیم و تربیت پیش آمد، اظهار کرد: در شبکه شاد هم تصمیم گرفتیم تا کمترین آسیبی متوجه دانش آموزان شود.

حاجی میرزائی تصریح کرد: مهم‌ترین خط قرمز ما در شبکه شاد آسیب وارد نشدن به دانش آموزان است حتی امکان تبادل پیام بین دانش آموزان نیست و فقط معلم و دانش آموز امکان این کار را دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
امتحانات نهم و دوازدهم هم ب صورت غیر حضوری گرفته شود
فرق این دو پایه با بقیه پایه ها مگرررررر در چیستتتتتتتت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مخالف حضور دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم در مدرسه هستم
غیر حضوررررررررررررری باید باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۹ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام.درهنرستان پروین اعتصامی منطقه17شهرتهران،مدیرمدرسه در تکمیل و تایید معلمین و دانش آموزان در سناد تاخیر می کندواین باعث شده است که بعضی از دانش آموزان نتوانند در گروههای خود در سامانه شاد اضافه شوندواز کلاسهای درس عقب ماندند.چون درسها اغلب به صورت عملی است باید کارعملی به موقع برای معلمین فرستاده شود، این سهل انگاری مدیر موجب صدمات زیادی به دانش آموزان شده است.حتی معلمین اجازه اضافه کردن دانش آموزان به گروهها را ندارند!
آخرین اخبار