گنج زاده: استفاده از زمان برای موفقیت در المپیک بسیار مهم است/ برای خدمت رسانی به زابل سفر خواهم کرد

بازیکن تیم ملی کاراته کشورمان گفت: استفاده از این وقفه یک ساله در برگزاری المپیک ۲۰۲۰ بسیار در موفقیت ما موثر خواهد بود.

گنج زاده: استفاده از زمان برای موفقیت در المپیک بسیار مهم است/ برای خدمت رسانی به زابل سفر خواهم کردبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سجاد گنج زاده ملی پوش کاراته کشورمان در مورد نحوه کسب سهمیه المپیک توسط تیم ملی بیان کرد:  از قبل بازی‌های آسیایی مسابقات کسب سهمیه المپیک شروع شده بود و تقریبا بیست و یک مسابقه را شرکت کردیم تا سهمیه المپیک را کسب کنیم. خدا را شکر در مجموع آقایان و بانوان ۴ سهمیه توکیو را کسب کردیم. امیدوارم در فرصت باقی مانده سهمیه‌های بیشتری کسب کنیم.  

مدال آوری پیوسته مسابقات کاراته وان در کسب سهمیه المپیک موثر بود

او ادامه داد: رقابت‌های ما بسیار فشرده و پشت سر هم بود. قطعا کسی که آمادگی ذهنی و بدنی اش را حفظ می‌کرد موفق‌تر بود. موفقیت‌ها باید پشت سر هم باشد و در مسابقات به طور پیوسته باید مدال آوری انجام می‌شد. اگر مدالی دشت نمی‌کردیم شرایط سخت دنبال می‌شد. کسانی که توسط مسابقات کاراته وان سهمیه المپیک را به دست آوردند در اکثر رقابت‌ها عنوان دار بودند و مدال آوری آن‌ها به سهمیه المپیک منجر شد.  

استفاده از  زمان حال برای موفقیت در المپیک بسیار مهم است

گنج زاده در مورد به تعویق افتادن المپیک اظهار کرد: قطعا به تعویق افتادن المپیک به نفع حمیده عباسعلی شد، چون در آخرین مسابقه دچار مصدومیت شدیدی شد. بازیکنان دیگر با استفاده از این زمانی که حالا دارند می‌تواند در این مسیر به موفقیتی که مدنظرشان هست برسند. باید دید فدراسیون کاراته چه برنامه ریزی‌هایی برای آمادگی بچه‌ها خواهد داشت. به هر حال یک سال المپیک به تعویق افتاد که می‌تواند در جهت مثبت از آن استفاده کرد یا برعکس بد پیش برود. صد  درصد باید بهترین استفاده را از این اتفاق بکنیم.  

به زودی برای خدمت رسانی  به زابل سفر خواهم کرد

بازیکن تیم ملی کاراته در مورد فعالیت این روزهایش در قرنطینه بیان کرد: من تا چند روز پیش در خانه تمریناتی را نجام می‌دادم تا اینکه حضورم در موسسه خیریه علی‌بن‌ابی‌طالب بیشتر شد تا به مردم کم بضاعت در این روز‌های کرونایی کمک کنم. تیممان در قزوین مشغول خدمت رسانی هستند و من امروز استراحت کردم، اما شنبه قرار است به همراه گروهمان به زابل سفر کنیم تا به مردم نیازمند اقلام غذایی و مواد ضدعفونی کننده را برسانیم.


بیشتر بخوانید: ادامه فعالیت‌های خیرخواهانه گنج‌زاده به نفع مردم کم بضاعت بعد از تست کرونا + فیلم


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار