در استان یزد کمبود دارو نداریم/ هیچ نگرانی نیست

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: برای بیماران کرونایی در استان کمبود دارو نداریم و هیچ نگرانی نیست.

محمد حسین مصدق معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: برای بیماران کرونایی در استان کمبود دارو نداریم و هیچ نگرانی نیست.

او افزود: داروها هر چند به دلیل فوریت در معالجه بیماران، بسیاری از آن‌ها در مراکز پزشکی مورد استفاده قرار گرفته اند اما اینکه کدام دارو‌ها اثر بهتری دارند هنوز مشخص نیست.

مصدق ادامه داد: داروی بیماران مبتلا به کرونا علاوه بر بیمارستان ها در داروخانه های سرپایی بیمارستان‌ها در اختیار بیمارانی که اطلاعات آن ها در سامانه سیب وزارت بهداشت ثبت شده و نسخه پزشک متخصص دارند، ارائه می شود.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به نحوه عرضه داروی بیمارن کرونایی در استان، گفت: در یزد داروخانه شهید چمران  داروهای بیماران مبتلا به کرونا را عرضه می کند.

مصدق تاکید کرد:  داروهای مختص به بیماران کرونایی به هیچ وجه جنبه پیشگیرانه ندارد و برای پیشگیری از این بیماری رعایت نکات بهداشت و قرنطینه خانگی است.

انتهای پیام/ی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار