معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات؛

مشکلات سامانه های آموزشی را پیگیری می کنیم

ستار هاشمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود گزارشی مختصر از اقدامات انجام شده توسط وزارت ارتباطات برای فراهم شدن آموزش مجازی دانشجویان را منتشر کرد.

مشکلات سامانه های آموزشی را پیگیری می کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ستار هاشمی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود از اقدامات انجام شده توسط این وزارتخانه برای فراهم کردن زمینه آموزش مجازی دانشجویان را منتشر کرد. متن پست وی به این شرح است:

«به منظور کمک و مساعدت حداکثری به امر آموزش به عنوان یکی از ارکان اصلی رشد و توسعه کشور، وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات، به صورت کاملا داوطلبانه، اقدامات لازم برای ارایه ترافیک رایگان در بستر شبکه ملی اطلاعات به جامعه دانشگاهی، شامل اساتید و دانشجویان را عملیاتی نمود.

در راستای گسترش تعاملات با مراکز دانشگاهی و ایفای نقش مدنی خود، بازهم داوطلبانه و با مشارکت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور (نصر)، همکاری با مراکز آموزشی کشور جهت شناسایی مشکلات سامانه ها و استانداردسازی آن‌ها را پیگیری می‌کنیم. بر این اساس نشست هم‌اندیشی سازنده‌ای از طریق ویدئو کنفرانس با کلیه مدیران استانی وزارت ارتباطات برگزار و بررسی‌های میدانی به صورت استانی، در دستور کار قرار گرفت».

مشکلات سامانه های آموزشی را پیگیری می کنیم

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار