در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بازنویسی نهایی فیلمنامه «زشت و زیبا» انجام می‌شود

داود موثقی کارگردان سینما به جدیدترین فعالیت سینمایی خود اشاره کرد.

داود موثقی کارگردان سینما، درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: در حال بازنویسی نهایی فیلمنامه‌ای با نام «زشت و زیبا» هستم که ژانر  آن کمدی است. نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی را خودم انجام می‌دهم؛ البته شروع تولید فیلم مسلتزم مساعد شدن اوضاع و خروج از وضعیت کرونایی است.

این کارگردان درباره نمایش آنلاین «عاشق پیشه» که نسخه نهایی آن آماده شده است، بیان کرد: «عاشق پیشه» به لحاظ تجاری و فروش موفق خواهد بود، اما اگر بدانم امنیت دانلود غیرقانونی اش حفظ می‌شود حتی اگر به لحاظ مالی به سود هم نرسد و هزینه خود را برگرداند، آن را برای نمایش آنلاین ارائه می‌دهم؛ چون می‌دانم حمایت از این روش جدید اکران و راه افتادن و پررنگ‌تر شدنش به نفع کلیت سینما خواهد بود.

«عاشق پیشه» موضوعی اجتماعی دارد و در خلاصه داستان آن آمده:

سهراب و گندم به همراه سپیده کودک خردسالشان زندگی سعادتمندی دارند، اما افزایش قیمت ارز، شرکتی که سهراب در آن شاغل است را به آستانه ورشکستگی می‌رساند و ...

محسن علیمحمدی، شهره قمر، مهدی میامی، بهزاد رحیم خانی، یاسمین خلخالی و علی برجی به علاوه تعدادی از بازیگران مستعد تئاتر در این فیلم بازی می‌کنند.

سایر عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده، تهیه کننده، تدوینگر و کارگردان: داود موثقی، مدیر فیلمبرداری: علی آب پاک، طراح صحنه و لباس: محمد قراگوزلو، گریم: سمیرا بخشی، صدابردار: احمد کلانتری، صداگذار: بهمن حیدری و مهدی جمشیدیان، مدیر تولید: مهدی میامی، موسیقی: امیر شاهرخی، عکاس: بهروز صادقی.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار