حمایت کمیته امداد تربت جام از ۲ هزار ۵۰۰ خانواده سالمندان، بیماران صعب‌العلاج و خاص

مدیر کمیته امداد امام خمینی تربت جام گفت: تعداد ۲ هزار ۵۰۰ خانواده جزو سالمندان، بیماران صعب‌العلاج و خاص هستند که جزو گروه‌های پرخطر در مواجهه با بیماری کرونا محسوب می‌شوند.

شیر محمد شاکر بر آبادی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،گفت: ۱۲هزار خانوار در این شهرستان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که با پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده امداد و مراکز نیکوکاری با خیرین تا کنون ۴۰ هزار بسته‌های بهداشتی و معیشتی و روزانه ۱۰ هزار ماسک و ۵۰۰ عدد لباس گان تهیه و بین مددجویان، کارگران فصلی و اقشار آسیب پذیر شهرستان توزیع گردید.

او در خصوص طرح مواسات بین خیرین و نیازمندان هر محله در امداد کشور و شهرستان افزود:رزمایش بخشش ایرانیان شروع شد و برنامه ریزی لازم در جهت تهیه سبد کالا، غذای گرم، جذب حامی ایتام برای ماه مبارک رمضان صورت پذیرفته که ان شاءالله با همت کلیه نیکوکاران و مراکز نیکوکاری به این مهم جامعه عمل بپوشانیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی تربت جام ادامه داد: با مساعدت همشهریان محترم در طرح رزمایش بخشش ایرانیان با کد #۰۵۱۴*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۸۹۵۴۶۴ ما را در این شرایط سخت همیاری کنند تا بتوانیم خدمات شایسته تری به ولی نعمتان جامعه اسلامی ارائه نماییم.

انتهای پیام//ز. ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.