کواکبیان در نطق میان دستور؛

امروز وقت تسویه حساب‌های جناحی نیست/ باید برای تهران فاصله‌گذاری جداگانه‌ای اندیشیده شود

نماینده مردم تهران گفت: همه نهاد‌های دولتی و غیردولتی برای ریشه کن کردن کرونا کمک کنند، چرا که امروز وقت تسویه حساب‌های جناحی نیست.

امروز وقت تسویه حساب‌های جناحی نیست/ باید برای تهران فاصله‌گذاری جداگانه‌ای اندیشیده شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی کواکبیان، نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز پارلمان و در نطق میان‌دستور با بیان اینکه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان از مرز ۲ میلیون نفر عبور کرده است، اظهار کرد: آقای رئیس جمهور هرچند که کسب و کار مردم و ارتزاق آنها مهم است، اما قطعاً می‌دانید که سلامت مردم اولویت اول است.

او افزود: ممکن است شما با توجه به کاهش نرخ نفت و عدم تحقق مالیات‌ها بگویید که بر اساس منابع موجود برنامه ریزی می‌کنید، بنده یک‌ماه قبل گفتم، چرا از از منابع موجود در اختیار بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و آستان قدس رضوی استفاده نمی‌شود؟

کواکبیان تصریح کرد: از بنیاد مستضعفان تشکر می‌کنم که برای خانواده‌های زندانیان اقداماتی انجام داد و از ستاد اجرایی امام متشکرم، اما این موارد کافی نیست.

او ادامه داد: لازم است که همه نهاد‌های دولتی و غیردولتی  برای ریشه کن کردن کرونا کمک کنند، چرا که امروز وقت تسویه حساب‌های جناحی نیست و همه باید دست به دست هم دهند.

نماینده مردم تهران گفت: چرا دولت و وزارت کشور به رغم اطلاع از کرونا انتخابات ۲ اسفند را برگزار کردند؟

او افزود: از کادر درمان کشور تشکر می‌کنم و باید به ستاد مبارزه با کرونا بگویم متاسفانه نسبت جان باختگان نسبت به مبتلایان بالاست، همچنین بسیاری از مردم توانایی استفاده از آژانس و خودروی شخصی را ندارند و باید برای آنها وسایل نقلیه عمومی فراهم شود.

کواکبیان گفت: اگر قرار است فاصله گذاری هوشمند انجام شود حتماً باید برای تهران جداگانه چاره اندیشی شود، همچنین از ستاد مبارزه از کرونا می‌خواهم مانند گذشته آمار مبتلایان و جان باختگان تهران را به صورت شفاف اعلام کند.

نماینده مردم تهران خطاب به پزشکیان گفت: چرا هنگام قرائت گزارش دیوان محاسبات برای تفریغ بودجه ۹۷ که به جای سال ۹۸ در ۲۶ فروردین سال ۹۹ قرائت شد فرصتی برای نطق و تذکر نمایندگان داده نشد؟

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۰۰:۱۵ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام ای کاهش طرح تمرکز زدایی را گفتمان سازی کنید و بدانید که نجات یک انسان بی گناه یعنی نجات همه انسان ها و اگر در اثر کتمان راه حل تمرکز زدایی در اثر زلزله یا موشک بارانی کسانی بمیرند که با این طرح جانشان حفظ می شد بدانید جهنم را برای خود رایگان خریداری نموده اید. خبر نگاران باید از بارش مغزی مردم مدیران نظام را هشدار دهند .و بدانند که پیشگیری خیلی بهتر از درمان است .
آخرین اخبار