چند دقیقه از هر برنامه خبری بی‌بی‌سی فارسی به ایران مربوط می‌شود؟

به تازگی ویدئویی از میزان پرداختن رسانه معاند بی‌بی‌سی فارسی به اخبار داخلی ایران در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رسانه خارجی بی‌بی‌سی فارسی در طول دوره فعالیت خود به ویژه در سال‌های اخیر، رویکرد کاری خود را بر مبنای بزرگ نمایی و دروغ پردازی بیش از حد نسبت به اخبار و اتفاقات ایران قرار داده و نسبت به دیگر کشور‌های غربی برعکس عمل می‌کند.

نمونه‌های زیادی از بزرگ نمایی‌ها و دروغ پردازی‌های این رسانه در انعکاس اخبار کشورمان در راستای تشویش اذهان عمومی و بی اعتماد کردن مردم ایران نسبت به رسانه‌های داخلی و مسئولان کشور تا کنون افشا شده است.

به تازگی نیز ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن میزان دقایقی که این رسانه به انعکاس اخبار ایران می‌پردازد در مقایسه با انعکاس اخبار دیگر کشور‌های غربی مطرح شده است.


بیشتر بخوانید: واکنش رئیس خبرگزاری صدا و سیما نسبت به کوچک‌نمایی کرونا در آمریکا


بر اساس این ویدئو از یک بخش خبری رسانه بی‌بی‌سی فارسی، ۴۲ دقیقه مربوط به اخبار و اتفاقاتی است که در کشور ایران رخ می‌دهد و تنها یک دقیقه از آن مربوط به اخبار انگلیس است؛ همین موضوع می‌تواند به خوبی بیانگر اهداف شوم این رسانه در مقابل کشور ایران و نظام جمهوری اسلامی باشد.

در ادامه ویدئوی مذکور را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۲۱:۵۱ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
خوب بی بی سی فارسی هست نه انگلیسی
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۲۳:۴۷ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
BBC بلندگوی نفرت پراکنی، تولید اخبار منفی برای ایرانیان و همتباران کهن ایران زمین در گستره فلات ایران زمین میباشد، استعمار کهن روباه پیر و مکاره از اتحاد ایرانیان و ارتباط و اتحاد پارسی زبانان فلات ایران در منطقه هراس دارند همواره به دنبال ایجاد جنگ و تفرقه هستند همین سیاست کثیف رو با ایران و عراق و شیعیان منطقه پیگیری و دنبال می‌کنند، یعنی دقیقا نقاط قوت ایران رو هدف قرار دادند واقعا متاسفم برای برخی هم میهنان ساده لوح و فریب خورده که شنونده و بیننده این تلویزیون ایرانستیز و توطئه گر ضد ایرانی هستند ..
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۴:۴۵ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
این خبر تون خیلی جالب و مفید بود ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
واسه ادمایی مثل شما اره باید هم جالب باشه.
آخرین اخبار