زیباترین مدل‌های ژله بته جقه + تصاویر

در گزارش زیر برخی از تزیین‌های ژله بته جقه را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، همانطور که می‌دانید بازار ژله‌ها بسیار متنوع است و حق انتخاب هم زیاد و شما می‌توانید ژله با طعم دلخواهتان را تهیه کنید. باید توجه داشت که پودر‌های ژله و ژله‌های آماده درصد بالایی شکر دارند و برای افراد مبتلا به دیابت و دارای اضافه وزن بالا مناسب نیستند. مصرف زیاد این فرآورده در کودکان نیز می‌تواند نه باعث چاقی و فساد دندان شود. از ژله معمولا به عنوان دسر و میان وعده استفاده می‌شود.

اگر نمی‌خواهید از پودر ژله‌های آماده و موجود در بازار به دلیل داشتن وجود مواد مصنوعی و نگهدارنده استفاده کنید می‌توانید از ترکیب آب میوه طبیعی و یا شهد میوه به همراه پودر ژلاتین ژله سالم تری را تهیه کنید.

چنانچه بخواهید هنگام درست کردن ژله از میوه‌ها استفاده کنید به این نکته توجه داشته باشید که آنزیم موجود در بعضی میوه‌ها مثل کیوی، آناناس، هلو و انبه باعث بسته نشدن دسر‌های ژلاتینه می‌شوند. اگر این نکته را نمی‌دانستید و ژله نبست، ناراحت نباشید می‌توانید مواد ژله را داخل میکسر بریزید و له کنید سپس یک تا دو قاشق ژلاتین به روش بن ماری حل کنید و به مواد اضافه کنید و مجددا داخل یخچال بگذارید تا ژله ببندد.

در صورت استفاده از این میوه‌ها بهتر است چند دقیقه میوه را در حدی که شکل آن از بین نرود، حرارت دهید. در کمپوت این میوه‌ها آنزیم آن‌ها از بین رفته است. همچنین در صورت استفاده از میوه‌های اسیدی و ترش مانند لیمو، نارنگی و … زمان آماده شدن ژله بیشتر می‌شود و ژله دیرتر می‌بندد.

 


مدل‌های ژله بته جقه

این ژله را می‌توانید با رنگ‌های مختلف و با دیزاین‌های متفاوت تهیه کنید. در ادامه برخی از تزیین‌های ژله بته جقه را با شما به اشتراک می‌گذاریم. امیدواریم این مدل‌ها مورد پسند و سلیقه شما خوبان واقع شود.

منبع: رنگ وارنگ

انتهای پیام/

برچسب ها: سفره آرایی ، ژله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۹ فروردين ۱۳۹۹
زیبا بود کیف کردم
Ukraine
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
دست مریزاد عالی
آخرین اخبار