دولت تسهیلات ارزان قیمت در اختیار سیل‌زدگان پلدختر قرار دهد

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه در بازسازی زیرساخت‌های شهری پلدختر مشکلاتی وجود دارد گفت: دولت برای تکمیل منازل مسکونی تسهیلات ارزان قیمت در اختیار آن‌ها قرار دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین محسن موسوی با بیان اینکه بر اساس مشاهدات عینی ما ساخت وساز‌ها در این شهرستان به یک مرحله‌ای رسیده ومتوقف شده است اظهار داشت:علت متوقف شدن ساخت وساز‌ها هم این است که افراد سیل‌زده توانایی مالی بیشتر از این را نداشتندکه اگر دولت تدبیری می‌اندیشید که یکبار دیگر تسهیلاتی ارزان قیمت به سیل‌زدگان پلدختر اعطا می‌کرد مطمئنا منازل تکمیل و مردم در آن‌ها می‌نشستند که این کار نیازمند یاری دولت است و امیدواریم در این زمینه تدبیری اندیشیده شود.

او افزود: ضمن تشکر از همه محبت‌های خیرین نسبت به مردم پلدختر از همه آن‌ها استدعا داریم به کمک مردم فاقد منزل پلدختر بیایند و دست نیاز و یاری به سوی آن‌ها دراز می‌کنیم.

امام جمعه پلدختر عنوان کرد:بازسازی دیوار ساحلی شهر پلدختر پروژه‌ای است که تحت نظر پیمانکاری شرکت سامان محیط، یکی از بهترین و قویترین شرکت‌های پیمانکاری کشور است که براساس نظر کارشناسان پیشرفت فیزیکی آن خوب بوده، اما در عین حال ما انتظارمان این است که نسبت به تکمیل دیوار ساحلی روستا‌های بابازید و چم مهر و قسمت‌های باقی مانده دیوار ساحلی شهر پلدختر اقدام شود.

او با اشاره به اینکه بازسازی دیوار ساحلی شهر پلدختر تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفته بیان کرد: افرادی که در شرکت فعالیت می‌کنند، چون از استان‌های دیگر هستند براساس پروتکل‌های بهداشتی نمی‌توانند به پلدختر بیایند و دستور داده شده که شرکت فعلا تعطیل باشد که اگر غیر از این بود الان مشغول فعالیت بوده و کارشان را انجام می‌دادند.

موسوی با بیان اینکه پیمانکار شرکت سامان محیط قول داده که در اولین فرصت بیاید و کار را به اتمام برساند گفت:دولت قرارداد احداث دیوار را تا ۳۰۰ متر پایین‌تر از پل شهدای دولت بسته است و ادامه آن یک پروژه جدیدی است که درباره آن هنوز صحبتی نشده است که امیدوارم استاندار لرستان و نماینده پلدختر همت کنند ادامه روند ساخت دیوار ساحلی در محدوده سازمانی‌ها اقدام شود و پلدختر برای همیشه از خطر سیلاب مصون شود.

او بیان کرد: باید بپذیریم که براساس نظر کارشناسان امر بازسازی محور پلدختر به خرم‌آباد به شکلی که ایده آل ما باشد در نخواهد آمد و امیدمان به همان شروعی است که قرارگاه خاتم الانبیا آغاز کرده است که ان‌شالله به سرانجام برسد تامحور پلدختر به خرم‌آباد و بالعکس رونق بگیرد.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه در بازسازی زیرساخت‌های شهری مشکلاتی داریم به ویژه در بحث خساراتی که به شهر پلدختر وارد شده است تصریح کرد: در حوزه شهری خیابان‌ها وکوچه‌ها نیازمند بازسازی است که شهرداری در حد توان خودش تلاش می‌کند که از شهردار و شورای شهر که در زمینه بازسازی زیرساخت‌های شهری تلاش می‌کنند قدردانی می‌کنم.

او خاطر نشان کرد: بازسازی زیرساخت‌های شهری نیازمند ورود جدی و همتی است که از طرف دولتمردان، استاندار و معاون استاندار انجامگیرد و هدیه‌ای باشد به مردمی که با نجابت همه کمبود‌ها را تحمل کردند.

منبع تسنیم

انتهای پیام/د

برچسب ها: سیل ، پلدختر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.