بررسی عملکرد قدوس از سوی سایت آمیان؛ بدشانس فصل

سایت باشگاه آمیان فرانسه ضمن بررسی عملکرد هافبک ایرانی این تیم در این فصل، به او لقب بدشانس فصل را داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت باشگاه آمیان فرانسه با بررسی عملکرد سامان قدوس در این فصل اوج کار او را بازی برابر مارسی دانست. اما به او لقب بدشانس فصل را داد، زیرا هر بار که اوج گرفت اتفاقی او را از فوتبال دور کرد.

سایت آمیان نوشت، این فصل برای سامان قدوس خیلی طولانی نبوده است! این بازی‌ساز ایرانی در بازی برابر نیس که به شکست ۲-۱ آمیان انجامید در کمال تعجب روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته بود و به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد، او در اولین پیروزی این فصل تیم که با نتیجه یک بر صفر مقابل لیل به دست آمد حضور موثر و فعالی در بازی داشت، اما پس از آن با محرومیت طولانی ۴ ماهه از سوی فیفا روبه‌رو شد.

بررسی عملکرد قدوس از سوی سایت آمیان ؛بدشانس فصل

علت این محرومیت این بود که قدوس اندکی قبل از آمدن به آمیان در تابستان سال ۲۰۱۸، با هوئسکا قراردادی داخلی امضا کرد، اما اوسترشوند مانع پیوستن او به این تیم اسپانیایی شد. بنابراین، فیفا او را تا ماه ژانویه از حضور در میدان مسابقه محروم کرد، از طرف دیگر قدوس پس از پایان مدت محرومیتش، از ناحیه ران دچار مصدومیت شد. درنتیجه، سامان قدوس قبل از تعطیلی مسابقات فوتبال فرانسه فقط در هفت مسابقه برای این تیم بازی کرد.

سایت آمیان در ادامه این گزارش اوج کار ستاره ایرانی این تیم را ۶ مارس ۲۰۲۰ و بازی مقابل المپیک مارسی دانست.

قدوس که تلاش داشت سرانجام با پشت سر گذاشتن حاشیه‌ها فوتبال را از سر بگیرد در مسابقه آمیان و المپیک مارسی حضور پیدا کرد. این بازیکن ایرانی که در دقایق آخر مسابقه وارد میدان شد، در لحظه‌های پایانی گل تساوی را به ثمر رساند، او روی پاس آرتورو کالابری گلزنی کرد. گلی که به نظر می‌رسید به معنی واقعی شروع فصل برای او و تأییدی برای بازگشت این بازیکن به خط حمله باشد.

بررسی عملکرد قدوس از سوی سایت آمیان ؛بدشانس فصل

اما باز هم روند پیشرفت و اوجگیری قدوس متوقف شد، این بار هم که فیفا او را محروم نکرد، این شیوع ویروس کرونا بود که او را به استراحت جدید وادار کرد.

قدوس پیش از تعطیلی مسابقات فوتبال فرانسه ۷ بازی برای آمیان انجام داد، ۵ بازی در لیگ، یک بازی در جام اتحادیه و یک بازی در جام حذفی که حاصل آن یک گل و یک پاس گل بوده است.


بیشتر بخوانید: کرونا دستمزد قدوس را هم کاهش داد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.