سرهنگ شریفی خبر داد؛

دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای شمال و شمال شرق تهران

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای و اعتراف وی به ۷۳ فقره موبایل قاپی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی پایتخت گفت: بیست و هفتم اسفند ماه سال گذشته پرونده‌ای به همراه یک متهم مبنی بر موبایل قاپی از یک رهگذر به پایگاه یکم پلیس آگاهی برای بررسی‌های تخصصی ارجاع شد.

این مقام انتظامی توضیح داد: تحقیقات اولیه حاکی از آن بود، ساعت ۱۳ بیست و پنجم اسفند ماه ماموران گشت کلانتری ۱۶۴ قائم برای بررسی موضوع یک فقره سرقت گوشی از یک رهگذر به آدرس میدان ارتش اعزام می‌شوند که پس از حضور ماموران مشخص می‌شود سارق پس از سرقت گوشی از یک شهروند خانم هنگام فرار از محل جرم با یک دستگاه خودروی تیبا تصادف می‌کند و بلافاصله توسط اهالی دستگیر و تحویل ماموران پلیس شده است.

رئیس پایگاه یکم ابراز داشت: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش‌تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است و به تازگی از زندان آزاد شده است.

وی در خصوص اظهارات متهم بیان داشت: متهم که در تحقیقات پلیسی چاره‌ای جز به اعتراف نداشت، اظهار کرد، پس از آزادی از زندان برای امرار معاش دوباره مشغول موبایل قاپی از رهگذران شدم و از فروش گوشی‌های سرقتی هزینه ام را تامین می‌کردم.

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهم به ۷۳ فقره سرقت از رهگذران در محدوده‌های شمال و شمال شرق تهران اعتراف کرد، در پایان خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم به سرقت‌های متعدد با دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه یک تهران متهم روانه زندان شد و تحقیقات پلیسی برای شناسایی شاکیان و بررسی زوایای پنهان پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار