عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

اهمال در غربالگری بخشی از کارگران معاونت خدمات شهری

حبیب زاده گفت: متاسفانه هنوز کار غربالگری بخشی از کارگران معاونت خدمات شهری انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین حبیب زاده عضو شورای شهر تهران در دویست و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در سخنانی نسبت به اقدام‌های انجام شده معاونت خدمات شهری شهرداری تهران ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدام‌های انجام شده ،گفت: کارکنانی که با شهرداری تهران  به صورت مستقیم در ارتباط هستند غربالگری شده و در حد بضاعت شهرداری وسایل بهداشتی و حفاظتی در اختیار آن‌ها قرارداده شده است.

عضو شورای شهر تهران افزود: براساس بررسی‌های صورت گرفته و اخبار کسب شده، هم غربالگری کارگران پیمانکاری صورت نگرفته و هم وسایل بهداشتی و حفاظت فردی در اختیار آن‌ها قرار نگرفته است.

حبیب زاده ادامه داد: متاسفانه بخشی از کارگران پیمانکاری‌ها هنوزعیدی و پاداش سال قبل و بعضا حقوق اسفندماه خود را نیز دریافت نکرده اند.

او با اشاره به بخشنامه بهسازی وضعیت قرارداد نیرو‌های پیمانکاری حجمی موجود گفت: این بخشنامه زمانی تهیه شده که تمامی موارد آن منطبق بر مقررات و قانون کار است. نه تنها الزامات مطرح شده در این بخشنامه مورد اجرا قرار نگرفته است بلکه حتی حق مرخصی کارگران نیز به آن‌ها پرداخت نشده است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: مقررات قانون کار درباره کارگران پیمانکاری طرف قرارداد با شهرداری انجام نشده و کارگران هر روز در وضعیت بدتری قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار