معاون خدمات شهری شهرداری تهران مطرح کرد؛

مساعدت شهرداری برای خانواده متوفیان کرونایی/ ضد عفونی معابر پایتخت تعقیب می‌شود

یزدانی گفت: در کنار تمام سختی‌ها باید به این نکته تاکید کنم که معاونت خدمات شهری در تمام حوزه‌ها مسئولیت دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران که مهمان دویست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران بود در تشریح آخرین اقدام‌های انجام شده در مدیریت شهری برای مقابله با کرونا در جمع خبرنگاران گفت: حوزه فعالیت معاونت خدمات شهری شهرداری تهران به گونه‌ای مسئولیت دارد که در تمام بخش‌ها حضور دارد و باید به این نکته اشاره کنم که در کنار کرونا باید دیگر اقدام‌ها نیز در حوزه بارش‌ها از سوی این نهاد انجام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در تشریح سختی فعالیت‌ها گفت: درباره سختی کار باید گفت که این روز‌ها وظیفه بهشت زهرا سنگین‌تر است، اما باید گفت که تمام اقدام‌های انجام شده در بخش‌های مختلف معاونت خدمات شهری مورد قبول است.

یزدانی ادامه داد: در حوزه خدمت رسانی به شهروندان در بخش تامین اقلام اساسی باید اعلام کنم نزدیک به ۴۰ درصد قیمت‌ها در میادین و فروشگاه‌های زنجیره‌ای پایین‌تر از بخش‌های دیگر است.

او ادامه داد: در حوزه پسماند اقدام‌های موثری برای جمع آوری پسماند‌های عفونی و غیر عفونی انجام شده است و در تمامی سازمان‌ها محل اسکان کارگری به شکل روزانه ضد عفونی می شوند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: کار ضدعفونی معابر میادین و مراکز عمومی پایتخت از سوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در حال انجام است و این اقدام هنوز تعقیب می‌شود.

یزدانی با اشاره به این نکته که در تمامی جلسات معاونت خدمات شهری شهردار تهران حضور دارد،گفت:شهرداری تهران‌مساعدت‌های لازم را برای خانواده متوفیان کرونایی در نظر گرفته است و باید اعلام کنم تا به امروز هیچ ابلاغیه‌ای برای رایگان بودن کفن دفن متوفیان کرونایی به دست ما نرسیده است.

در ادامه سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا شهرداری تهران افزود: سازمان بهشت زهرا با بالاترین استاندارد‌ها کار تغسیل و تدفین انجام می‌شود و تمام‌اقدام‌ها بر اساس شیوه نامه‌های وزارت بهداشت است.

خال تصریح کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز نزدیک به ۲۰ درصد تعداد متوفیان افزایش پیدا کرده است.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار