مذاکرات مدیر برنامه‌های رودریگز با منچستر یونایتد و یوونتوس

مدیر برنامه های خامس رودریگز با چند باشگاه ایتالیایی و انگلیسی مذاکراتی انجام داده است. 

مذاکرات مدیر برنامه های رودریگز با منچستر یونایتد و يوونتوسبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، خامس رودریگز بازیکن کلمبیایی تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه جدایی از این تیم است و خورخه مندس مدیر برنامه های رودریگز برای انتقال این بازیکن به یوونتوس و منچستر یونایتد در نقل و انتقالات تابستانی با این باشگاه ها مذاکراتی انجام داده است.

رودریگز در فصل جاری تنها ۱۳ بار فرصت حضور در ترکیب کهکشانی‌ها را به دست آورده که حاصل آن یک گل بوده است. از طرف دیگر رودریگز در برنامه‌های زین الدین زیدان در رئال مادرید جایی ندارد و سرمربی فرانسوی روی او حسابی باز نمی‌کند.

گفته می‌شود رودریگز هم تمایلی به ماندن در سانتیاگو برنابئو ندارد و می‌خواهد در تیمی باشد که فرصت بیشتری برای بازی داشته باشد. طبق گزارش نشریه آ اس اسپانیا، مدیر برنامه‌های رودریگز با چند باشگاه انگلیسی و ایتالیایی مذاکراتی انجام داده که منچستر یونایتد و یوونتوس شاخص‌ترین آن‌ها هستند.

رودریگز در جام جهانی ۲۰۱۴ همراه با تیم ملی کلمبیا عملکرد خوبی داشت و با به ثمر رساندن ۶ گل در این رقابت ها، جایزه کفش طلا را از آن خود کرد. نمایش درخشان ستاره کلمبیایی زمینه ساز انتقال او به رئال مادرید شد، اما رودریگز نتوانست عملکرد خوبش را در سانتیاگو برنابئو تکرار کند.

قرارداد رودریگز با رئال مادرید در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد و مسئولان باشگاه امیدوارند بتوانند این بازیکن را در تابستان پیش رو به فروش برسانند تا این که رودریگز بتواند سال آینده بدون سود دهی برای باشگاه و به عنوان بازیکن آزاد جدا شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار