دانش آموزان سیستان و بلوچستان در رقابت‌های مجازی قرآنی کشور برتر شدند

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموزان این استان در رقابت‌های مجازی بزرگ قرآنی نصر در حفظ ۳۰ جز موفق به کسب عنوان برتر کشوری شدند.

حمیدررضا رخشانی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:  رقابت‌های بزرگ قرآنی نصر یکی از مهمترین فعالیت‌های حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در ایام تعطیلی مدارس است که سیستان و بلوچستان با ۲۶۴ نفر شرکت کننده جزو ۱۰ استان برتر کشور از نظر شمار شرکت کنندگان است.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی طولانی مدارس، اداره کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش پرورش بنا بر وظیفه ذاتی خود فعالیت‌هایی را برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در نظر گرفته و یکی از شاخصه‌های اصلی فعالیت‌های حوزه پرورشی داوطلبانه بودن آنان است و هیچ فعالیتی در حوزه پرورشی اجباری نیست.

مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان  ادامه داد: در این فرصت که دانش‌آموزان ما برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در کانون گرم خانواده‌ها بسر می‌برند یکی از برنامه‌های اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل، حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم است که فعالیتی خارج از کلاس درس است و در هر زمان و مکانی می‌توان آن را انجام داد.

رخشانی ابراز امیدواری کرد در فرصت باقیمانده تا پایان فروردین با همت و تلاش همکاران پرورشی از یک سو و مشارکت حداکثری دانش آموزان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی شاهد افزایش تعداد شرکت کنندگان در این مسابقه باشیم.

انتهای پیام/گ

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار