پویش همدلی بخشش اجاره مهدهای کودک در خراسان جنوبی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: پویش همدلی به منظور بخشش اجاره مهدهای کودک استان در تعطیلات ناشی از کرونا در سطح کشور راه اندازی شده است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، عرب نژاد مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی  گفت: این پویش با کمک مهدها، کانون توسعه مهدهای استان و رسانه‌ها پیگیری می‌شود.

او گفت: این پویش با توجه به هزینه سنگین مهدهای کودک به ویژه موضوع اجاره بهای ساختمان مهدها، حقوق پرسنل و کاهش شدید درآمد این مراکز و خطر تعطیلی آنها توسط افراد خیر و نیکوکار راه‌اندازی شده است.

عرب نژاد تصریح کرد: هدف از این پویش کمک به بقای مهدهای کودک خسارت دیده است و در این پویش مالکان نیکوکار مقداری از اجاره را می‌بخشند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی یادآور شد: بهزیستی کشور و استان نیز ضمن حمایت از این پویش برای قدرشناسی از این اقدام خداپسندانه نشان «حامی کودک» را به این خیرین اهدا می‌کند و بعد از رفع بلای ویروس کرونا در مراسمی از همه این خیرین تقدیر خواهد شد.

عرب نژاد افزود: از مالکان استدعا داریم از این عمل خیر حمایت کنند و رسانه‌ها نیز ما را در این راه نیکوکارانه یاری رسانند.

او بیان کرد: در حال حاضر ۱۳۱ روستا مهد در استان فعال است که ۸۰ درصد آنها مستاجر هستند، همچنین از ۱۵۲ مهد شهری استان ۹۰ تا ۹۲درصد مستاجر هستند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.