پشیمانی بازیکن اسبق لیورپول بابت جدایی از این تیم

پیتر کراوچ بازیکن اسبق تیم فوتبال لیورپول انگلیس بابت جدایی از سرخپوشان آنفیلد ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  پیتر کراوچ بازیکن اسبق تیم فوتبال لیورپول، جدایی از این تیم را بزرگ‌ترین اشتباه دوران بازیگری اش خواند و اعلام کرد حداقل برای یک فصل دیگر می‌توانست در لیورپول بماند.  

مهاجم سابق تیم ملی فوتبال انگلیس برای تیم‌های زیادی بازی کرد، اما اوج کار او با لیورپول بود که در سال ۲۰۰۶ موفق شد با هدایت  رافائل بنیتز به قهرمانی جام حذفی برسد.  

کراوچ در سال ۲۰۰۵ از لیورپول جدا شد و به ساوتهمپتون پیوست و در سال ۲۰۰۸ مجددا راهی پورتسموث شد. اکنون کراوچ بابت جدایی زودهنگام خود از لیورپول اظهار تاسف می‌کند، زیرا معتقد است او در آن مقطع می‌توانست حداقل برای یک فصل دیگر در جمع قرمز‌ها بماند.  

او در این خصوص گفت: برخی اتفاقات بنا به دلایلی رخ می‌دهد و من در طول دوران حرفه‌ای خودم با این موضوع کنار آمدم، مانند کست در فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۰۷. تنها چیزی که بابت آن پشیمانم، جدایی از لیورپول است. بنیتز از جدایی من خوشحال بود، اما ترک لیورپول برنامه دوم من بود.  

کراوچ در ادامه اظهار داشت: یکی از دلایل رفتنم به پورتسموث این بود که استیون جرارد و فرناندو تورس زوج خوبی تشکیل داده بودند، اما یک سال و نیم بعد وقتی دیدم آندری ورونین و دیوید انگوگ فرصت بازی به دست آوردند، به خاطر جدایی از لیورپول احساس پشیمانی کردم، زیرا شما نباید باشگاهی مانند لیورپول را به راحتی ترک کنید.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار