پرداخت الکترونیکی صدقه روزانه نیکوکاران در اردبیل

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: نیکوکاران اردبیلی صدقه روزانه خود را از طریق روش‌های الکترونیکی و تلفن همراه پرداخت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مراجعه حضوری امدادگران به منازل، اداره و مغازه‌های خیران صورت نخواهد گرفت و نیکوکاران می‌توانند از طریق روش‌های الکترونیکی و تلفن همراه، صدقه خود را به سادگی در اختیار نیازمندان استان قرار دهند.

او با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امدادگران این نهاد هیچگونه مراجعه حضوری به منازل، اداره و مغازه‌های نیکوکاران اردبیلی برای دریافت صدقه نخواهند داشت، گفت: بهترین روش غیرحضوری برای پرداخت صدقه استفاده از روش‌های الکترونیکی و تلفن همراه است که کمک‌های مردمی سریع‌تر به دست خانوار بی‌بضاعت استان اردبیل برسد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه نیکوکاران با استفاده از کد آنی‌پرداخت #۲*۸۸۷۷* می‌توانند میزان کمک و مبلغ مورد نظر خود را برای یاری‌رسانی به نیازمندان انتخاب کنند، افزود: در این روش مبلغ مورد نظر توسط خود نیکوکار انتخاب می‌شود و خیران می‌توانند پس از انتخاب استان اردبیل به سادگی صدقه خود را در اختیار نیازمندان قرار دهند.

توحیدی با اشاره به اینکه ارسال عدد یک به شماره ۸۸۷۷ نیز از دیگر راه‌های پرداخت صدقه است، بیان کرد: در این روش نیز با انتخاب استان اردبیل صدقه مردمی در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مددجویان این استان می‌رسد.

او با بیان اینکه مردم خیر از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل می‌توانند صدقه خود را در اختیار فقرا و محرومان جامعه قرار دهند، گفت: اپلیکیشن «سکه» نیز در دسترس خیران قرار دارد تا از این طریق نیز به یاری محرومان جامعه بشتابند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ در اختیار خیران قرار دارد، اعلام کرد: پس از ارسال پیامک، امدادگران کمیته امداد در اسرع وقت با نیکوکاران تماس گرفته و در مورد نحوه یاری‌رسانی، راهنمایی‌های لازم را به آن‌ها ارائه می‌کنند.

توحیدی دستگاه‌های خودپرداز بانکی را از دیگر روش‌های غیرحضوری پرداخت صدقه عنوان کرد و افزود: خیران با مراجعه به وب‌سایت emdad.ir نیز می‌توانند به سادگی کمک‌های خود را در اختیار خانوار تحت حمایت و دیگر افراد نیازمند جامعه قرار دهند.

او با اعلام اینکه کمک‌های نیکوکاران از طریق روش‌های نوین بی‌واسطه و در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مددجویان می‌رسد، گفت: کمیته امداد استان اردبیل به لحاظ شرعی و عرفی موظف است صدقه و کمک‌های مردمی را در اسرع وقت و در همان محل به دست محرومان جامعه برساند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه در روایات بسیاری به پرداخت صدقه برای دفع بلا تاکید شده است، اعلام کرد: پرداخت صدقه، شکرانه سلامت است که در شرایط کنونی بیش از پیش باید مورد نظر قرار گرفته و همواره به یاد نیازمندان و مستضعفان جامعه باشیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.