حمایت مرتضی شایسته از پخش آنلاین فیلم‌های سینمایی/ تقدیر دفتر پخش هدایت فیلم از عوامل «خروج»

تهیه کننده و پخش کننده سینما ضمن تقدیر از عوامل فیلم سینمایی «خروج» از پخش آنلاین فیلم‌های سینمایی حمایت کرد.

مرتضی شایسته تهیه کننده و پخش کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نمایش آنلاین فیلم‌های سینمایی که با نمایش «خروج» آغاز خواهد شد،گفت: اقدام عوامل «خروج» کار پسندیده، جدید و تاثیرگذاری بود و از آن‌ها تقدیر می‌کنم. من به عنوان تهیه کننده و همکاران و دیگران که در چنین موضوعی دخیل هستند باید فکر کنیم که وضعیت اکران سینما دیگر کشش ندارد و پخش فیلم‌ها باید به حوزه نمایش آنلاین و شرکت‌های معتبر و فعال کنونی سپرده شود تا نمایش آنلاین هم به حوزه اکران اضافه شود.

او افزود:یکی از نکات مهم و تاثیرگذار و البته می توان گفت مهمترین اصل، مخاطب است که در بخش نمایش آنلاین افزایش چشمگیری خواهد داشت. یعنی مخاطب یک میلیونی فیلم به چند ده میلیون نفر خواهد رسید در نتیجه به لحاظ مادی و معنوی به رشد مثبت و قابل قبولی خواهیم رسید.

این تهیه کننده اضافه کرد: به شخصه چه در بخش خصوصی و چه دولتی مدافع این حرکت هستم.

این پخش کننده عنوان کرد: باید توجه داشته باشیم با پخش آنلاین بازوی به شدت قدرتمندی به چرخه اکران اضافه خواهد شد که جلوی بسیاری از مشکلات این حوزه گرفته می‌شود از این رو باید تبلیغات گسترده‌ای روی آن انجام شود و سینماگران حمایت کنند تا هرچه زودتر به حضور پررنگ تری برسد.

شایسته گفت:وضعیتی که ویروس کرونا بوجود آورده هرچقدر هم که مسئولان اطمینان خاطر دهند فکر نمی‌کنم سالن‌های سینما به این زودی راه بیفتد و حضور مخاطب پررنگ شود پس تهیه کننده‌ها هرچه بیشتر از این طرح حمایت کنند تا بتوانیم به اصل جریان، که همان سینماست، کمک کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار