دستگيري عاملان تخريب خودروها در یافت آباد

رئيس پايگاه پنجم پليس امنيت عمومي پايتخت از دستگيري 3 نفر از عاملان تخريب 15 دستگاه خودروي سواري در محله "يافت آباد" خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ "نجم الدين رشيدي" گفت: شامگاه يازدهم فروردین ماه امسال، گزارشي در خصوص تخريب و ايجاد خسارت و شكسته شدن شيشه چندين دستگاه خودرو پارك شده در يکي از خيابان هاي حوالي محله "يافت آباد" به مرکز فوريت هاي پليس 110 اعلام شد و بلافاصله بررسي موضوع از سوي پليس آغاز شد.

وي افزود: در تحقيقات انجام شده مشخص شد، 3 جوان با 2 دستگاه موتورسيكلت در حالي که سر و صورت خود را پوشانده بودند، بدنه و شيشه هاي 15دستگاه خودروي سواري پارك شده در کنار خیابان را تخریب و بلافاصله از محل متواري شده اند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: در تكميل تحقيقات و با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي مخفيگاه هر 3 عامل اين تخريب در حوالي "شهرک آزادي" شناسايي شد و با هماهنگی های قضائی و در دوازدهم فروردین ماه جاری در عملياتي ضربتي هر 3 متهم دستگير و براي ادامه تحقيقات به پايگاه پنجم پليس امنيت عمومي انتقال یافتند.

سرهنگ رشيدي با اشاره به اينکه متهمان در مواجهه با ادله و مستندات موجود به جرم خود اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: افراد دستگير شده براي سير مراحل قانوني در اختیار مرجع قضائي قرار گرفتند.

رئيس پايگاه پنجم پليس امنيت عمومي تهران بزرگ در پايان، از مردم خواست در صورت مشاهده اين گونه رفتارهاي هنجارشكن، مشخصات افراد خاطي را به خاطر سپرده و موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اعلام كنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار