افزایش رفع تخلفات ساختمانی ناشی از ساخت و ساز های غیر مجاز در ایام قرنطینه

مدیر کل اجرائیات استان کرمانشاه گفت : متاسفانه آمار های رفع تخلفات ساختمانی که در این اداره کل توسط ماموران پیشگیری اعلام میشوند روند صعودی داشته که این امر بسیار جای تامل و نگرانی دارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهبازی مدیر کل اجرائیات استان کرمانشاه گفت : در این ایام که کلیه مسولین علی الخصوص مسولان حوزه بهداشت، درمان و سلامت مردم را به قرنطینه و در خانه ماندن توصیه میکنند ماموران و پرسنل اداره کل اجرائیات روز‌ها و شب‌های پرکار خود را سپری میکنند به نحوی که روند رو به رشد آمار رفع تخلفات ساختمانی نظیر پی کنی، دیوارکشی، تغییر کاربری و ... در مقایسه با ایام قبل از شیوع بیماری کرونا جای نگرانی را دوچندان و مضاعف نموده است .

او گفت : حتی کلیه ماموران اداره کل اجرائیات به صورت ۳ شیفته و در طول شبانه روز و به منظور جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان در حال گشت زنی مستمر و رفع آثار تخلفات ساختمانی به جا مانده از افراد سود جو و فرصت طلب میباشند.

شهبازی افزود : این موضوع موجبات نگرانی از وضعیت سلامت ماموران این ادره کل را نیز در پی داشته است که بدون هیچگونه چشم داشتی در حال انجام وظیفه میباشند.

او ضمن تقدیر و تشکر از همکاران که همگی با جان و دل پای کار هستند به سازندگان بنا‌های غیر مجاز، افراد سود جو و فرصت طلب هشدار داده که به هیچ عنوان با آن‌ها تعارف نخواهیم کرد و با متخلفین برابر قانون رفتار خواهد شد.

شهبازی ادامه داد : از ابتدای فروردین تا کنون بیش از ۱۵۰ مورد رفع آثار تخلف در مناطق هشت گانه شهرداری را انجام داده اند که این اقدام قابل تحسین است و جا دارد که مسولین محترم قضایی و انتظامی کرمانشاه نیز جهت تسریع و تسهیل نمودن برخورد جدی با متخلفین و افراد فرصت طلب اداره کل اجرائیات را همانند گذشته یاری کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار