کانال شاه ولی دزفول ۲ جوان کرمانشاهی را بلعید

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از غرق شدن راننده و کمک راننده کامیونت باری در کانال آب شاه ولی این شهرستان خبر داد.

کانال شاه ولی دزفول ۲ نفر مرد را بلعیدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالحسین معظم فر مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: ظهر امروز سه شنبه ۱۹ فروردین ماه طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ گزارش مشاهده یک دستگاه کامیونت باری بدون سرنشین در مجاورت کانال آب شاه ولی دزفول اطلاع رسانی شد

او افزود: تیم امداد و نجات سازمان بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه، به محل واقع در ابتدای جاده انحرافی بعد از شهر سیاه منصور اعزام شد و پس از انجام مراحل اولیه جست و جو و کشف علائم آثار بجا مانده در محل، معلوم شد که راننده و شاگردش در کانال آبرسانی غرق شده اند.

معظم فر تصریح کرد: کامیونت برای بارگیری محصولات کشاورزی به این منطقه آمده بود که پس ایجاد خرابی خودرو منجر به توقف اجباری آن‌ها در محل می‌شود و احتمالا یکی از ۲ سرنشین برای برداشتن آب اقدام کرده و منجر به سُر خوردن و نهایتا افتادن در کانال آب می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول اظهار داشت: شواهد و علائم بجا مانده در نزدیکی این کانال حاکی از اقدام نفر دوم برای نجات دیگری بوده که هر دوی آن‌ها که ۲۷ و ۱۸ ساله اهل و ساکن کرمانشاه بودند جان خود را از دست می‌دهند.

 این مقام مسئول ادامه داد: عملیات غواصی در کانال آب کشاورزی آغاز شد که پس از ساعت‌ها تلاش، پیکر بی جان اولین فرد غرق شده با ۲۷ سال سن از آب خارج گردید.

او بیان کرد: با توجه به شرایط جوی و نامساعد بودن آب و هوا، عملیات جست و جو برای کشف جسد کمک راننده همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.