پروژه نهال کاری ۲ هزار هکتاری در خوزستان افتتاح شد

طی مراسمی با حضور فرماندهان سپاه، ولی عصر خوزستان و مدیران منابع طبیعی و آبخیزداری و سایر مسئولین در منطقه صفیره پروژه نهال کاری ۲ هزار هکتاری در خوزستان افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طی مراسمی با حضور فرماندهان سپاه، ولی عصر خوزستان و مدیران منابع طبیعی و آبخیزداری و سایر مسئولان در منطقه صفیره پروژه نهال کاری ۲ هزار هکتاری در خوزستان افتتاح شد.

کیانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: این پروژه در ادامه برنامه‌های دولت در راستای اقدامات مقابله با گرد و غبار در اهواز که از سوی نیرو‌های بسیج سازندگی سپاه، ولی عصر خوزستان انجام می‌شود، و غیر از این پروژه‌هایی نیز در نقاط و جای دیگر جهت مقابله با گرد و غبار در دست اقدام داریم.

او افزود: غیر از نهال کاری پروژه‌هایی مانند: قرق، نگهداری، آبیاری و مدیریتی پروژه‌ها به صورت ترکیبی در دست اقدام داریم تا به امید خدا بتوانیم کانون‌های گرد و غبار که مشکلات متعددی از نظر اقتصادی، معیشتی، بهداشتی و امنیتی برای استان خوزستان ایجاد کرده است را مهار کنیم.

کیانی در ادامه ضمن تقدیر از جایگاه والای شهدا عزیز بیان داشت: مقدمات این پروژه که در سال ۹۵ شروع شده و به نام شهدای حرم مزین شده، عملیات آن همچنان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.