برگزاری جلسه استانی کاروان نسیم انتظار با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران

جلسه استانی کاروان نسیم انتظار با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران ، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و سایر مسولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام والمسلمین محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در جلسه استانی کاروان نسیم انتظار،گفت: وجود امام زمان (عج) و ظهورشان با هدف تبدیل سیاهی ظلم به سپیدی عدالت و نجات بشریت صورت خواهد گرفت از این رو اعتقاد به منجی از نگاه اعتقادی و اجتماعی بسیار مهم است.

او افزود: جشن نیمه شعبان بار سیاسی و اجتماعی دارد، به همین علت دشمنان نسبت به این میلاد مبارک بسیار حساس هستند، این مراسم در فضای مجازی و واقعی باید جلوه‌گر دین اسلام باشد، روح تازه‌ای بر جان بشریت ببخشد.

برگزاری ویژه برنامه نسیم انتظار با محوریت بقاع متبرکه مازندران

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران نیز در این نشست با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «نسیم انتظار» ویژه نیمه شعبان گفت: جشن‌های نسیم انتظار با محوریت آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص مازندران به دور از هرگونه تجمع برگزار خواهد شد.

او افزود: راه‌اندازی کاروان نسیم انتظار از برنامه‌های جشن نیمه شعبان در استان است که با هدف ایجاد نشاط و طراوت در ایام ولادت منجی عالم بشریت و به دلیل عدم امکان حضور مردم در بقاع متبرکه انجام خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در این کاروان‌ها در تلاشیم نوای دلنشین یا مهدی را به گوش جان تک تک اعضای جامعه برسانیم و همچنین فضاسازی و تبلیغات مهدوی با آذین‌بندی بقاع متبرکه، نصب بنر و حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی از دیگر برنامه‌های این بخش است.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار