۶۰ دانش‌آموز مشمول بورس تحصیلی نیکوکاران استان سمنان شدند

رئیس اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه اتاق بازرگانی همواره در مقابله با بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه در کنار مردم هستند، گفت: ۶۰ دانش‌آموز مشمول بورس تحصیلی نیکوکاران استان شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی‌اصغر جمعه‌ای رئیس اتاق بازرگانی سمنان در دیدار با ستاد مرکزی مردمی مبارزه با کرونا استان سمنان ضمن بیان اینکه اتاق بازرگانی همواره در مقابله با بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه در کنار مردم حضور دارند، گفت: اکنون نیز در شرایط بیماری کرونا با ایجاد کمپین نفس در سطح کشور کوشید تا با تهیه ملزومات پزشکی بتواند به شبکه درمان کمک کند.

او بابیان اینکه از ۱۰ میلیارد تومان اهدا تجهیزات و ملزومات پزشکی به شبکه درمان بیش از سه میلیارد تومان آن مربوط به استان سمنان است، افزود: مردم استان همواره اثبات کردند که در سختی‌ها یاری گر هم‌وطنان خود هستند که کمک به مردم زلزله‌زده کرمانشاه بخش کوچکی از آن را شامل می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی سمنان بابیان اینکه همواره تلاش شد تا در حوادث مختلف ازجمله پیش رو‌ها برای کمک به هم استانی‌ها و هم‌وطنان باشیم، ابراز داشت: مشارکت در خرید دستگاه اکسیژن ساز اهدا تجهیزاتی همانند ونتیلاتور، الکتروشک، ونتیلاتور پرتابلی، تب‌سنج، توسط خیران و اعضای اتاق بازرگانی و همچنین تهیه ملزومات پزشکی همانند، ماسک، شیلد، دستکش لباس یک‌بارمصرف به بیمارستان‌های درگیر استان ازجمله اقدامات اتاق بازرگانی سمنان است.

جمعه‌ای بابیان اینکه اتاق بازرگانی متشکل از جامعه نیکوکاری که با اعطای بورس تحصیلی به دانش آموزان مستعد خودباوری را در بین آن‌ها ترغیب کرده است، تصریح کرد: بیش از ۶۰ دانش‌آموز مشمول بورس تحصیلی از سوی این جامعه نیکوکاری هستند.

رئیس ستاد مردمی مبارزه با کرونا استان سمنان نیز در این نشست بابیان اینکه نمایندگی این قرارگاه بر عهده ائمه جمعه در شهرستان‌ها است، ابراز داشت: ضدعفونی نمودن محیط و تولید ماسک در کارگاه‌های کوچک و همچنین حضور طلاب جهادی در نقاهتگاه ازجمله این خدمات را در بردارد.

حجت‌الاسلام رستمیان بابیان اینکه بیش از یک هزار بسته معیشتی در استان سمنان توزیع‌شده است، تصریح کرد: با کمک پایگاه‌های بسیج قرارگاه‌های مردمی شهرستان سمنان را به ۴۶ پایگاه رسید که این قرارگاه‌های خدماتی همانند ضدعفونی و گندزدایی را به‌صورت مستمر در سطح شهر انجام می‌دهند.

او افزود: بحث فراگیری ویروس کرونا بر کسی پوشیده نیست، بدین منظور ستاد مرکزی مبارزه با کورنا شکل‌گرفته و کار این قرارگاه پشتیبانی و پیشگیری است.

انتهای پیام / م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.