امروز صورت گرفت؛

قدردانی جهانگیری از زحمات همه نیرو‌های انتظامی و امدادی کشور

جهانگیری با حضور در عوارضی دوم آزاد راه تهران ـ. ساوه از خدمات پرسنل راهنمایی و رانندگی و امدادی سراسر کشور قدردانی کرد.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز (سه شنبه) با حضور در عوارضی دوم آزاد راه تهران ـ. ساوه از نحوه اجرای محدودیت‌های ترافیکی در طرح فاصله گذاری اجتماعی بازدید کرد.

جهانگیری ضمن گفت‌وگو با نیرو‌های مستقر در این عوارضی از خدمات پرسنل راهنمایی و رانندگی، اورژانس و جمعیت هلال احمر در سراسر کشور در این مقطع حساس قدردانی کرد و گفت: بدون تردید تلاش‌ها و خدمات شبانه روزی و ارزشمند پرسنل راهنمایی و رانندگی، اورژانس و جمعیت هلال احمر نزد خداوند بزرگ دارای اجر و پاداش است و ملت ایران نیز قدردان زحمات و تلاش‌های شما عزیزان خواهد بود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۲۰ فروردين ۱۳۹۹
حقوق قانونی سرباز هارا پرداخت کن،تشکر زبونی به‌درد نمیخوره
Canada
حامد
۲۱:۳۵ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
ریاست جمهمور به جای که علام کند تا زمان کرونا ومشکل اقتصاد یارانه هر نفر 100تومان با یارانه معشیتی 500تومان باهم نفری1500تومان ؟پای وام یک ملیونی به مردم بازکردکه یارانه با یک ملیونی پرداخت نکندبه نظرشما این سیاست غلط نیست کمیته امداد وبهزیستی و دست فروش هادر نظر نگرفتی؟ بهتر به مغازه دارها وام بدی یارانه کمیته امداد وبهزیستی زیادکردباشی که وام یک ملیونی مشکل آنها را در پرداخت نکردن یارانه حل نمیکند
آخرین اخبار