عوامل سریال پایتخت با دستکش و ماسک در پشت صحنه

بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش فریبا، ویدئویی را از پشت صحنه سریال پایتخت منتشر کرد که در آن تمامی عوامل با دستکش و ماسک در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش فریبا در سریال پرمخاطب پایتخت که اخیرا با پخش سری ششم این مجموعه تلویزیونی، فعالیتش در فضای مجازی بیشتر شده، ویدئوی جدیدی را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد. او در این ویدئو از ماسک و دستکش استفاده کرده و تک تک عوامل پشت صحنه را نشان می‌دهد که انها نیز در قرنطینه و در حال ضبط آخرین سکانس مجموعه پایتخت هستند.


بیشتر بخوانید: واکنش بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش فریبا به کامنت پیتر چک


افشاری به انضمام این ویدئو در اینستاگرام خود نوشت: «کپشن با خودتون به امید روزهای خوب»

عوامل سریال پایتخت با دستکش و ماسک در پشت صحنه

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۲:۱۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
بنام خداوند جان و خرد :
چرا از نقدهای وارده و سازنده و اشکالات در کارتان فرار می کنید و همه کارهای اشتباهاتتان را می گویید شوخی بوده و اگر هم کسی ایرادات کارتان را بگیرد و نقد کند می گویید اینها مخالفان ملت هستند چرا چرتوپرت می گید و فرار رو به جلو می کنید چرا نقد پذیر نیستید مثلا نقش بهتاش بی تربیت که با پدر و مادرش و بزرگتران فامیلش مداوم بی تربیتی و حرمت شکنی می کند و غش کرده طرف غرببها و عادی سازی دوست دختر گرفتنهایش و تیغ زدن دخترها به صورت مداوم و متجاهرانه شوخی است خوب بسیاری از نوجوانان و جوانان پای این سریال نشستند و دارن یاد میگیرن و میگن وقتی هنرپیشه تلوزیونیمان در صدا و سیمای ملی اسلامی به راحتی این چونین رفتارها و افکارها و گفتارها را انجام می دهند و مشکلی ندارند ما هم همینگونه عمل می کنیم چون جامعه چند درصدش قبول دارد !!! و 80% درصد بیننده دارد !!! پس تکلیف سنتهای ایرانی و دستورات قرآنی اسلامی نهی از منکرها و امر به معروفها این وسط چه می شود همه را به بازی و شوخی گرفته ایید و دارید سنت شکنی می کنید شوخی شوخی دارید منویاتتان را ترویج می دهید در جامعه اسلامی قرآنی مگر هر سریال یا فیلمی پر بیننده شد دلیل بر بی عیب و ایراد بودنش است یا مثلا دروغگویهای نقش نقی و خلافکاریهای نقش ارسطو که داره میگه اگه کار گیرتون نیامد بروید خلاف کنید و یا زمانی که نقی معمولی به سفر حج رفته و خانه را ترک کرده یه مشت مرد نامحرم در خانه اش نشستند پیش زن و دختران و خواهرش کدام غیرت ایرانی اسلامی این وضعیت را قبول می کند یا بدون اجازه پدر خانواده مادر دخترانش را بفرستند اردو !!! اینها همه شوخی بوده یا شما شوخی شوخی می خواهید سنت شکنی در سنتهای ایرانی اسلامی کنید !!! سریال پایتخت پر بیننده است قبول ولی باید اشکالات و ایراداتتان را هم اصلاح کنید و نقدپزیر باشید و نکات منفی و بد و منکر را در سریال پایتخت بد و منفی و منکر جلوه دهید نه عادی سازی کنید و باعث بد آموزی شوید در فرهنگ غنی و اصیل سنتهای ایرانی اسلامی در ضمن وقتی میز گرد نقد و انتقادات سازنده برگزار می کنید به اندازه مساوی کارشناس نقد کننده مقتدر دین و سنت شناس ایرانی اسلامی و به اندازه کارشناسان موافق دعوت کنید نه چهار نفر موافق و یک نفر نقد کننده بی اقدار دعوت کنید که هی غش میکنه طرف موافقان
!!! و در سطح جامعه اگر گزارش تهیه میکنید از چندتا مخالفان و نقد کنندگان سریال پایتخت هم گزارش تهیه کنید نه فقط از موافقان گزارش تهیه کنید همین نقدهای سازنده مقتدرانه است که جامعه اصیل ایرانی اسلامی را از خیلی از خطرات ایمن و در امان نگه میدارد و باعث پیشرفت می شود . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
آخرین اخبار