فرمانده آماد و پشتیبانی ارتش در شمال غرب خبر داد؛

راه‌اندازی خط تولید شوینده‌های بهداشتی ارتش در مراغه

خط تولید مواد ضدعفونی کننده و شوینده های بهداشتی ارتش در شمال غرب کشور در مراغه راه اندازی شد.

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، خط تولید مواد ضدعفونی کننده و شوینده های بهداشتی ارتش در شمال غرب کشور در مراغه راه اندازی شد.

امیر سرتیپ دوم رضاپور فرمانده آماد و پشتیبانی شمال غرب ارتش در این زمینه گفت: این کارگاه با هدف تامین مواد ضد عفونی کننده و شوینده‌های بهداشتی پادگان‌های چهار استان راه اندازی شده است.

او افزود: این واحد پس از شیوع کرونا راه اندازی شده است و محصولات آن در پادگان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و کرستان توزیع می‌شود.

فرمانده آماد و پشتیبانی شمال غرب ارتش اظهار کرد: برای راه اندازی این کارگاه و تامین مواد اولیه آن ۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

او ادامه داد: برای تامین ماسک مورد نیاز سربازان و نیرو‌های ارتش، دو کارگاه تولید ماسک نیز در ارومیه و سقز راه اندازی شده است.

فرمانده آماد و پشتیبانی ارتش در شمال غرب گفت: از ابتدای شیوع کرونا، حدود ۱۰۰ هزار عدد ماسک در کارگاه‌های آماد و پشتیبانی ارتش در شمال غرب کشور تولید شده و در اختیار سربازان، کارکنان و خانواده‌های ارتش قرار گرفته است.

او ادامه داد: بخشی از تولیدات این کارگاه‌ها در محلات محروم و حاشیه شهر‌های تبریز، ارومیه، مراغه و دیگر شهرستان‌های دارای پادگان ارتش توزیع شده است.

همچنین نقاهتگاهی با ۳۰ تخت با تجهیزات لازم در مراغه راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار