اجرای طرح زوج و فرد خودروهابا هدف کاهش تردد خودروها

مدیر کل امور اجرایی ترافیک شهر اصفهان گفت:طرح زوج و فرد خودروها از ساعت هفت صبح تا ۱۲ شب به صورت یکسره با هدف کاهش تردد خودروها اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسعود بنده‌خدا مدیر کل امور اجرایی ترافیک شهر اصفهان اظهار کرد: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفاظت از سلامتی شهروندان، بر اساس مصوبه ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا طرح زوج و فرد از در منازل اجرا شده است.

او با بیان اینکه حدود ۴۰۰ دوربین در سطح شهر تردد خودرو‌ها را در شهر رصد می‌کنند، افزود: اگرچه خودرو‌ها از طریق دوربین کنترل می‌شود، مردم باید بدون آنکه این موضوع مطرح باشد، لزوم کاهش تردد خودرو‌ها را جدی بگیرند، چون این اقدام پیش از هر چیز برای حفظ سلامتی خود شهروندان است.

مدیر کل امور اجرایی ترافیک شهر اصفهان تاکید کرد: طبق تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مقابله با شیوع کرونا و مصوبه ابلاغ شده، طرح زوج و فرد خودرو‌ها از ساعت هفت صبح تا ۱۲ شب به صورت یکسره با هدف کاهش تردد خودرو‌ها اجرا می‌شود.

او ادامه داد: بر این اساس روز‌های فرد تنها خودرو‌هایی که رقم آخر پلاک آن‌ها فرد است و روز‌های زوج خودرو‌هایی که رقم آخر پلاک آن‌ها زوج است می‌توانند در معابر شهری تردد کنند.

بنده‌خدا ضمن قدردانی از همکاری شهروندان اصفهانی برای کاهش تردد‌ها در ایام نوروز، گفت: بر اساس آمار‌های اعلام شده در روز ۱۳ فروردین امسال شاهد کاهش ازدحام و ترافیک در معابر و تقاطع‌های سطح شهر اصفهان تا حدود ۹۸ درصد نسبت به بهمن ۹۸ (قبل از شیوع کرونا) بودیم.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.