عابدینی: تعویق المپیک بهترین تصمیم بود

عضو تیم ملی شمشیربازی گفت: یکی از بهترین تصمیماتی که گرفته شد، تعویق رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود.

عابدینی: حدود ۴۴ روز است که درخانه مانده اممجتبی عابدینی عضو تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا در خانه مانده ام و نمی‌توانم همه تمریناتم را به خوبی در خانه انجام دهم اما برخی از تمرینات کششی و بدنسازی را در منزل انجام می‌دهم تا مقداری آمادگی جسمانی ام حفظ شود. با مربی تیم در ارتباط هستم، اما نمی‌شود تمرین‌های شمشیربازی را در خانه انجام دهم.

او افزود: روزانه یک ساعت ورزش می‌کنم، زیرا در آپارتمان هستم و نمی‌خواهم برای همسایه‌ها ایجاد مزاحمت کنم و زمان بیشتر ورزش کردن مختص به مکان ورزشی یا فضای مناسب جهت تمرین است که  فعلا امکانش نیست.

عابدینی با اشاره به تعویق زمان مسابقات المپیک گفت: با توجه به شرایط ایجاد شده در تمام دنیا بهترین تصمیم تعویق زمان المپیک بود وبا این تصمیم استرس از ورزشکاران دور شد.

عابدینی ادامه داد: حدود ۴۴ روز است که از خانه بیرون نرفته ام و رفت و آمدی ندارم، از مردم می‌خواهم که از خانه بیرون نیایند و در منزل بمانند، همانند علیرضا طاهرخانی مربی شمشیربازی ایران از دوستان من در ووهان چین است که بعد از ۸۰ روز از قرنطینه بیرون آمد و سلامتی را برای خودش محفوظ نگه داشت. شرایط سخت است، ولی اگر این شرایط را نپذیریم مطمئن باشیم که خیلی از عزیزانمان را از دست می‌دهیم.

عضو تیم ملی شمشیربازی گفت:سخت‌ترین کاری که از نظر من در دنیا وجود دارد شغل پزشکی و پرستاری است، این شرایط بسیار سخت است، خیلی از کادر‌های پزشکی نیز به این ویروس مبتلا شده اند و همچنین شهید شده اند. به همه کادر پزشکی درمانی خداقوت می‌گویم و برای آن‌ها دعای خیر می‌کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار