انجام بازرسی از نانوایی‌های آبادان

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان گفت:۳۵۰ مورد بازرسی بهداشتی پیشگیرانه از نانوایی‌های آبادان انجام که منجر به پلمب یک واحد متخلف شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،نجمه سیدآقامیری سرپرست مرکز بهداشت شهرستان آبادان روز شنبه گفت: تیم‌های بهداشت محیط آبادان در راستای اجرای برنامه بسیج ملی مقابله با کرونا همه روزه و بدون تعطیلی، با رویکرد آموزشی و اعمال مقررات بهداشتی به ویژه بازرسی از نانوایان را انجام می‌دهند.

او افزود:همچنین تاکنون بیش از ۲۰ مرحله بازرسی مشترک به همراه نماینده فرمانداری ویژه آبادان انجام شده است.

سرپرست مرکز بهداشت گفت: از ابتدای اسفند تاکنون بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی انجام شده است.

سیدآقامیری از شهروندان خواست به منظور شناسایی افراد پرخطر و قطع زنجیره ویروس کرونا کووید۱۹ در سامانه salamat.gov.ir  نسبت به کنترل وضعیت خود اقدام کنند و با حضور نیافتن در اجتماعات و خارج نشدن غیرضروری از منزل، مسوولان بهداشتی شهر را در مهار بیماری یاری کنند.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.