پلمب ۳ پمپ بنزین بی توجه به بهداشت در استان مرکزی

۳ پمپ بنزین در استان مرکزی به علت رعایت نکردن نکات بهداشتی پلمب شدند.

پلمب ۳ پمپ بنزین بی توجه به بهداشت در استان مرکزیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سعید جمشیدی سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا در این استان تا کنون سه جایگاه عرضه سوخت به علت رعایت نکردن توصیه‌های بهداشتی مهر و موم شدند.

جمشیدی با بیان اینکه جایگاه‌های فرمهین، ایبک آباد و، ولی عصر اراک سه جایگاه عرضه سوخت بودند که با نظارت مرکز بهداشت و به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی فعالیتشان متوقف شد افزود: جایگاه سوخت، ولی عصر با عمل به نکات بهداشتی به سرعت بازگشایی شد.

او با اشاره به اینکه آموزش‌های لازم برای ضد عفونی کردن جایگاه‌های عرضه سوخت داده شده و گندزدایی تلمبه‌های بنزین و سی. ان. جی روزانه انجام می‌شود اضافه کرد: دو جایگاه دیگر در صورت رعایت توصیه‌ها و کسب نظر مثبت مرکز بهداشت شهرستان اراک بازگشایی می‌شوند

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه استان مرکزی بیان کرد: برچسب‌های اطلاع رسانی برای سوختگیری بر روی تلمبه‌ها نصب شده است و سوختگیری باید از سوی عوامل جایگاه انجام شود.

او ادامه داد: دستکش یکبار مصرف هم برای مراجعانی که خود قصد سوختگیری دارند در نظر گرفته شده و بر پرداخت هزینه در جایگاه با کارت عابر بانک تاکید شده است

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.