اقدامات گروه مهندسی رزمی۴۰ سپاه برای مقابله با کرونا

فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۰ صاحب الزمان نیروی زمینی سپاه از ضدعفونی معابر عمومی شهر و راه اندازی کارگاه های تولید ماسک خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرتیپ دوم پاسدار محمد گرامی فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۰ صاحب الزمان (عج) نیروی زمینی سپاه گفت:  این گروه مهندسی رزمی با بکارگیری خودرو‌های تاکتیکی و مجهز به رفع آلودگی و با همکاری بسیج و ستاد‌های مردمی مبارزه با کرونا ویروس، در سپاهان شهر و بهارستان، کوی راه حق، کوی سپاهان، جنوب اصفهان، و... از ۲۵ اسفند تا هم اکنون روزانه طی ۲دو مرحله معابر عمومی و مکان‌های پرتردد، عابربانک ها، ایستگاه راه آهن و ایستگا‌های اتوبوس و... را ضدعفونی و گند زدایی کردند.

او با اشاره به همت والا و جهادی نیرو‌های مردمی، پزشکان، پرستاران، بسیجیان حوزه امام علی ع و رزمندگان گروه۴۰ افزود: یک بار دیگر نیرو‌های مردمی و نیرو‌های بسیجی و سپاهی با وحدت مثال زدنی و تلاش جهادی و عزمی راسخ همچون دفاع مقدس برای مبارزه با کرونا ویروس پای کار آمدند و تا کنون اقدامات شایسته‌ای در این خصوص انجام شده و این روند همچنان ادامه دارد.

فرمانده گروه مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل ۴۰ صاحب الزمان (عج) با ا اشاره به راه اندازی کارگا‌های تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده در سپاهانشهر با همت خیرین و بسیج طلاب خواهران، و برادران بسیجی افزود: یکی از اقدامات شایسته ستاد مردمی مبارزه با کرونا در سپانشهر و خیریه حضرت زینب س تهیه و توزیع سبد کالا و پک‌های بهداشتی بین نیازمندان و کارگرانی که به دلیل رعایت قرنطینه مجبور بودند در خانه بمانند.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.