قهرمان وزنه‌بردار ایران در لباس پرستاری:

هیچ کدام از ورزشکاران ایرانی به کرونا مبتلا نشده اند/ مردم در خانه بمانند

بسامی گفت: تا این لحظه هیچ موردی مبنی بر ابتلای ورزشکاران ایران به ویروس کرونا ثبت نشده است.

بانوی پرستار وزنه‌برداری ایران: هیچ ورزشکار ایرانی به کرونا مبتلا نشده است/ مردم در خانه بمانندپوپک بسامی عضو تیم ملی بانوان وزنه‌برداری ایران که این روز‌ها در نقش پرستار در خط مقدم مبارزه با بیماری با کرونا فعالیت می‌کند، در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: ۷ سال است که پرستار هستم. در حال حاضر در فدراسیون پزشکی‌ - ورزشی به صورت اختصاصی به ورزشکاران خدمات می‌دهیم.

او درباره اینکه در این مدت ورزشکاری در ایران وجود داشته که به بیماری کرونا مبتلا شده باشد، گفت: قبل از تعطیلات عید و تعطیل شدن اردو‌های تیم‌های ملی، موارد مشکوک بسیار زیادی داشتیم. البته در بین ورزشکاران هیچ مورد ابتلا به ویروس کرونا نداشتیم، اما در بین همکاران خودم متاسفانه چند مورد مثبت ابتلا به این بیماری وجود داشت.

بسامی در پاسخ به این سوال که آیا ترسی از مبتلا شدن به این بیماری ندارد و یا خانواده‌، او را از حضور در مراکز درمانی منع نکرده است، بیان کرد: اگر بگویم نگران نیستم که به کرونا مبتلا شوم، دروغ است، اما رعایت می‌کنم. خانواده و برادر‌های من نگران هستند و با من تماس می‌گیرند. آن‌ها نمی‌گویند که کار نکنم، اما توصیه‌های بهداشتی را به من گوشزد می‌کنند.


بیشتر بخوانید: یوسفی: از خانه بیرون نمی‌روم/ طرفدار پرسپولیس هستم


او تصریح کرد: یک بار گفته شده بود که من در حال مبارزه با بیماری کرونا هستم که همین موضوع باعث شده بود که خانواده ام نگران شوند و از من بخواهند که به خانه برگردم. پس از این موضوع آن‌ها را توجیه کردم که حالم خوب است و جای نگرانی وجود ندارد.

عضو تیم ملی بانوان وزنه‌برداری کشورمان در مورد تمرینات خود خاطرنشان کرد: متاسفانه تمام نگرانی این روز‌های من تمرین نکردنم است. امیدوارم هرچه زودتر این بیماری از بین برود و بتوانیم دوباره به تمرینات بازگردیم.

بسامی خطاب به مردم ایران گفت: اول از هر چیز از مردم می‌خواهم که بهداشت فردی را حتما رعایت کنند. شاید حرفی که می‌زنم تکراری باشد، اما مردم باید در خانه‌ بمانند. مهمترین کاری که مردم باید انجام بدهند، بیرون نیامدن از خانه‌ است. برای کار‌های غیرضروری به‌ هیچ‌ وجه از خانه خارج نشوید تا زنجیره این بیماری قطع شود. من به عنوان کادر درمان مجبور هستم که مدام از خانه خارج شوم و چیزی که من می‌بینم، خیلی خوب نیست. به نظر من مردم اصلا این بیماری را جدی نگرفته‌اند.         

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار