رییس اتاق اصناف استان مرکزی:

سامانه خرید اینترنتی کالا راه‌اندازی شد

رییس اتاق اصناف استان مرکزی از راه اندازی سامانه خرید اینترنتی انواع کالا خبر داد.

سامانه خرید اینترنتی کالا در استان مرکزی راه‌اندازی شد جمشید زند رئیس اتاق اصناف استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به شیوع کرونا در کشور و استان مرکزی و ضرورت ماندن مردم در خانه به منظور قطع زنجیره شیوع کرونا گفت: سامانه خرید اینترنتی انواع کالا با همکاری این اتاق و مجمع امور صنفی استان راه‌اندازی شد.

زند افزود: این سامانه با هدف خروج کمتر مردم از منزل در ایام شیوع کرونا با آدرسbshomar.com راه‌اندازی شده و همه بخش‌های صنفی استان می‌توانند محصولات خود را برای مشتریان در آن بارگذاری و عرضه کنند.

او اضافه کرد: در مرحله اول اولویت کالا‌های ضروری شامل موادغذایی، پروتئینی، میوه و سبزیجات است تا مردم برای تهیه این اقلام کمتر مجبور به خروج از منزل باشند.

اواخر اسفند ماه شیوع ویروس کرونا در کشور شروع شد و یک روز بعد از قم به استان مرکزی رسید، اما با اقدامات خوب، مناسب و به موقع مردم و مسئولان استان مرکزی بیماری کرونا در استان مرکزی کنترل شد و استان مرکزی در استان‌های برتر کشور در این زمینه قرار گرفت.

با شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشور، استان مرکزی بعد از قم دومین استانی بود که ابتلا به کرونا در آن شیوع پیدا کرد و شهرستان‌های اراک، دلیجان و ساوه به دلیل نزدیکی و مراوده با استان قم جزو شهرستان‌های با شیوع بالا بودند.

انتهای پیام / ج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.